ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2009

Av angelica - 10 maj 2009 19:08

Förut följde jag Idol men sen 2005 ser jag inte längre på det.

Ingen Idol-period kan mäta sig med den.


Det var rättare sagt Sebastian som gjorde allting så äckligt och sanslöst bra att jag numera tycker de ska lägga ner Idol för att den bästa redan har hittats.


Dessvärre har han enligt mig snurrat in sig i fel riktning efter Idol. Numera är det inte bra. Han är förstörd. Det är massproducerad radiomusik.

Av angelica - 10 maj 2009 15:59

ÅÅÅÅÅH, GIEF PLZ!

Av angelica - 7 maj 2009 23:54

"Ska vi lägga till varandra på bloglovin? Lägger du till mig så lägger jag till dig!"- En ofta förekommande fras bloggar emellan.


Nästan lite blogghorigt i mina ögon. Ett desperat sökande efter att det ska stå att en extra person följer. Det är ju bara det de är ute efter.


Vitsen med funktionen är väl att själv hålla koll på de bloggar man själv finner nog intressant att läsa?


Själv följer jag runt 30 bloggar genom 'bloggkoll' som det hette förut och fortfa

rande heter i mitt huvud. Allt från nära vänner till folk i utlandet, bara för att jag är nyfiken. Jag skulle verkligen aldrig följa en blogg bara för att den personen följer min. Hur kul kan det vara?


En sak som min blogg har som jag inte sett att andra på bloggagratis har är den där "Följ-bloggen-knappen". Finns nere till höger vid länkar. De fungerar nämligen normalt inte på dessa bloggar. Kristofer löste det problemet åt mig genom att "hacka sönder koden" som jag brukar säga.


Själv hittade jag nyss en blogg som gjord för mig, en undulatblogg!



Av angelica - 7 maj 2009 22:43

Här i huset pratar vi inte med varandra, vi skickar sms istället.

"Angelica, ska du duscha imorgon? Du åker med pappa imorgonbitti"

Framförallt återkommer ett sms varje kväll vid samma tid har jag märkt, 2230.

"Sänk ljudet"


Ärligt talat föredrar jag den formen framför att de kommer upp och stör mig.

Av angelica - 7 maj 2009 20:36

Hade inte med mig Ipren eller något idag för den förbannade mensvärken och det hade ingen annan heller. Fick inte tag på skolis eller någon annan i tid så det slutade med att jag stod och bölade som ett och annat fån.


Söt-Anna och Söt-Johanna fick dock tag på kuratorn som gav mig 1600mg. Vilket för mig räcker halva dagen, så nu har jag fyllt mig med 500 till och måste ta 500 innan sovdags också annars vaknar jag på natten.


Att behöva ta så mycket som jag måste ta; 2000-3000mg första dagarna måste jag kolla upp, varför jag har så ont sa hon iaf. Det har blivit värre med tiden.


Att vara tjej suger hårt.

Av angelica - 6 maj 2009 22:34

Funderar på att skriva det här på någon top med färg!

ELLER helt enkelt trycka den på Dunken.se? Gör kläder med egna tryck

Då ska jag gå runt och låta DEN klaga dagligen istället för mitt verbala.

SUPERbraaa!

Av angelica - 6 maj 2009 21:52

Love Label Sandalett

Jag är less på att det är förbannat jobbigt att ta studenten!

Fullt sjå i skolan så man är i upplösningstillstånd dagligen.


Inte fan blir det bättre när skorna jag fastnade för igår inte hinner komma fram passande till studenten. Nej, de kommer i SLUTET av Juni. Lyckat världen!


Beställde de trots allt

eftersom de var flaskbollsfina och inte alls saffransdyra.

Så EFTER studenten kan jag och flaggstång nr2 höja oss ännu närmre skyn tillsammans.


Jakten på skor till  stud fortsätter alltså men det skulle inte förvåna mig om det slutar med att jag bara snör på mina reeboks eller liknande!


Av angelica - 6 maj 2009 17:47

Har gjort det här testet förut och fick då "The artist" men nu "The idealist".

Det står så förbannat mycket i resultaten att man blir helt vimsig av all text.

Följande är utdrag från sjukt många sidor.


INFP - THE IDEALIST

INFPs have very high standards and are perfectionists.


-Focused on making the world a better place for people. Their primary goal is to find out their meaning in life.


-Good at solving other people's conflicts, because they intuitively understand people's perspectives and feelings.


-INFPs are usually talented writers. They may be awkard and uncomfortable with expressing themselves verbally, but have a wonderful ability to define and express what they're feeling on paper.


Relationships

Strenghts:

  • Loyal and committed - they want lifelong relationships  
  • Sensitive and perceptive about what others are feeling
  • Original and individualistic - "out of the mainstream"

Weaknesses:
  • May react very emotionally to stressful situations 
  • Have difficulty leaving a bad relationship
  • May tend to be shy and reserved


Dominant: Introverted Feeling
Auxiliary: Extraverted Intuition
Tertiary: Introverted Sensing
Inferior: Extraverted Thinking


Possible Career Paths for the INFP:

  • Writers
  • Counselors / Social Workers
  • Teachers / Professors
  • Psychologists
  • Psychiatrists
  • Musicians
  • Clergy / Religious Workers

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards