ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2009

Av angelica - 6 maj 2009 00:05

Här är den omtalade filmen från SOS! Spana in röran, smutsigheten , musiken, och det faktum att jag ändå saknar stället. Hunden Loppan som är med på filmen är alla tiders älsklingshund för mig, fyfan vad jag har hjärtekross fortfarande...

Av angelica - 5 maj 2009 23:11

Jag vet inte vad jag ska ha för skor på studenten! Mer än att de ska vara svarta. Klack eller inte klack, -det är frågan.


Med tanke på att jag redan är längre än alla medellånga tjejer (179½)
så vill jag inte bli mer längre än nu.

Då kommer vi till det faktum att många faktiskt antagligen kommer att ha klack och då skulle det ju inte se lika fel ut om jag också har det?


Så nu undrar jag; ska ni ha klack eller inte klack då? (Ni från klassen som läser det här -svara gryyymt gärna.)




"Hej, du där nere! Är det kul att se upp till mig?" ;)


 

Av angelica - 5 maj 2009 10:09

Fick nyss veta att lärarn satte IG på mitt skriftliga i svenska nationella b ?!

En kriterie var: berätta om hur en film gett dig positiv effekt.

VILKET JAG GJORDE, men inte hon tyckte?! Hon skulle dock fråga andra svensklärare nu.


Följande text är utdrag från min uppsats, har t.om skrivit vart det positiva kommer för att ni inte ska behöva tänka i onödan.


"En tanke som slagit mig under filmen är att man som sagt aldrig såg en skymt av hans föräldrar trots hans så tilltrasslade tankar och liv. Utöver det såg han i stort sett bara på film och kanske gav hans föräldrar honom budskap som krockade med alla filmers budskap. Jag tror alltså att de överlät formningen till filmens värld."


(HÄR KOMMER DEN POSITIVA EFFEKTEN)


"Detta så annars tragiska faktum gjorde intryck och påverkade mig dock positivt på den nivån att mina tankar nu snurrar kring om det är värt att prioritera sitt jobb framför att forma sitt eget barn med raka och ärliga budskap?"


ÄR INTE DET POSITIV EFFEKT SÅ DRA MIG I ARSLET!!!

Av angelica - 5 maj 2009 00:02

Här är äntligen filmen från SOS! Det är min kusin Anna som filmar och står för snacket! Enjoy av smutsigheten. Jag saknar ändå stället råmycket!

Av angelica - 2 maj 2009 16:23

Några bilder från Valborgsgrillningen, snodda ofc.

 Nedan är flaggstångarna; jag och sara

Tom (fismannen), Sara och Kristofer samt Robert i solens bländning.

 Skvaller på toan eller något

 KÖTTSOMFAN


Av angelica - 1 maj 2009 02:16

han: Jävla estetare!

jag: JAG GÅR FAKTISKT DJURVÅRD!!!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards