ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2009

Av angelica - 25 maj 2009 16:55

Grillade och spelade kubb hos Robert på Hertsön förra veckan, NICE!

Kristofer, jag, Janne och  Jocke

Janne, Kristoffer Larsson, jag, Sara och Jocke

Sara och jag


Av angelica - 24 maj 2009 23:01

Vägra kläder och bara sitta och skratta alla som designar kläder rätt upp i ansiktet. Förstöra deras karriär och bara fortsätta skratta tills magmusklerna värker av mjölksyra.


Hela stan är fylld av en massa onödiga krussiduller på alla jävla plagg. Allting är förstört, ingenting är rent. Det är som att nån tjackhora har dampat lös på allting. Knappar, blommor, you name it.


Jag var ute efter en tröja att fixa "Fuck you, you fuckin' fuck" på.

Efter att ha virrat runt på stan i några timmar gav jag upp. En enkel, vit och lång tröja som sitter tajt var helt enkelt omöjlig att få tag i.


Må djävulen vara med er. Lycka till i livet. Not.

Av angelica - 21 maj 2009 00:54

Jag tycker att antingen ska det vara fri abort eller inte. Att avgöra vilka som ska få och inte få göra det anser jag är fel. Andra ska inte avgöra vilken anledning som är rätt och fel. det ska kvinnan själv få avgöra. Att sedan undra vad som är etiskt och moraliskt är en annan fråga.


Väldigt mycket dubbelmoral över folk som är för abort men hävdar att det är fel att göra abort pga kön.

Av angelica - 20 maj 2009 00:18

Jag stör mig otroligt mycket på när folk säger chans som något negativt och risk för positivt.


Exempelvis "Risken är stor att du vinner den där miljonen!" eller varför inte "Chansen är stor att du kommer dö ikväll"


Det blir ju hur fel som helst, tala om motsägelser?


Risk=Negativt

Chans=Positivt


Ungefär som stank och doft. Inte riktigt rätt att säga "Oj, vilken äcklig doft!" Istället för "Satan vilken stank!"


Likaså blir det ofta fel med tjäna och spara! "Jag tjänade tusen spänn på att inte köpa jackan!" -Feeeel.


Svartsjuka och avundsjuka däremot är betydligt mer svårdefinierat.

Av angelica - 19 maj 2009 21:08

Bloggreklamsmodet:

"Läs om livet efter våldtäckten"

"Läs om livet som gay"

"Läs om min kamp mot vågen"

"Läs om hur det är att vara ung mamma"

"Läs om livet med ätstörning"


Samma visor om och om igen, vad försöker folket med, hjärntvätt eller vad?

Hortricken härskar fortfarande, "Ska vi följa varandra med blogglovin?"

Av angelica - 19 maj 2009 16:47

Päls låg i ett träd och vilade, nuggets stod och pickade sås, korvar som låg i ett terrarie mm.


Klickade mig precis vidare till en video som visade en annorlunda utställning.


Hade jag varit vegetarian hade

jag typ avgudat den, fast det

gör jag ändå.


Jag tycker det är en riktigt bra idè som jag gärna vill se det i verkligheten någon gång!


Mina favoriter är korvarna och nuggetsen. Tycker de ser så hemska ut, men samtidigt fräna.


Allting rör sig, vilket är GRYMT, så kolla in videon genom länken ovan!








Av angelica - 18 maj 2009 00:09

För er som är djurintresserade finns artikeln att läsa på Zoonen.com

 

Det har varit ett kul projekt, framförallt eftersom jag fick ha massa möss, haha!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards