ANGELICATO

Alla inlägg under januari 2009

Av angelica - 17 januari 2009 22:40

Det blev en kamera trots allt letande som slutade i tjurande.


Igår kom den med posten Olympus Fe-20

Premiärtestade den på Kristofer, sötjäveln


Får väl dra med den till skolan och ha djuren som offer att testa den på mer.

Av angelica - 16 januari 2009 22:12

Såg precis på nyheterna där två tjejer fick ett ultimatum av skolan angående deras deras burka "Sluta använda burkan på skolan eller hoppa av"


 

VEM FAN har rätten att bestämma hur människor får klä sig? Det är deras val totalt, även fast det har med religion att göra så är det inte värre än att jag har byxor på mig för att dölja arslet.


Kärringrektorn på skolan gav argumentet "men tänk dig att prata med en svart vägg, det blir ju som det"

So what? Har tant någonsin hört talas om TELEFON, där ser man inte ens respektive, men nej, det går tydligen fint?


Jävla konservativa sate, såna där ska inte få styra någonting.

Av angelica - 14 januari 2009 19:29

Från och med denna stund har jag lärt mig en ny synonym för killars soldater

BABYGROW-MEDEL


HAHA

Av angelica - 14 januari 2009 14:35

"De bajsas ut av mamman. Innan var det ett ägg. Det hoppade in i mamman från pappan. -Martin, 4 år"


Här bak, genom baken på mamman. Om man blir tjock så kommer det en bebis. Den bara var där hela tiden, liksom. -John, 4,5 år

Av angelica - 12 januari 2009 19:30

HAHAH jag har alltså fått höra om en vuxen kvinna som i brist på öronproppar helt seriöst stoppat TUGGUMMI i öronen!!!


Vad fan har denna människa bakom pannbenet, ofta man kletar in något så äckligt som tuggat tuggummi i öronen?

För det första är det vidrigt och för det andra kan det knappast vara vidare hälsosamt om det skulle rinna in till trummhinnan eller vadfan allt nu heter.


Snart börjar väl folk stoppa upp kex i fittan också. Frasigt värre.

Av angelica - 10 januari 2009 22:49

Efter en jävla massa jämförelser funderar jag nu på en Olympus Camedia FE-20

Av angelica - 10 januari 2009 21:42

Canon PowerShot A590 ISSkulle beställa Canon Powershot A590 IS på ONOFF men NEHE den vart HELT SLUT OCH UTGICK UR SORTIMENTET DESSUTOM

-.-'

-.-'

-.-'

-.-'


SEN på EXPERT vart jag intresserad av Nikon Coolpix L18 istället, lite sämre men lite billigare OCH DEN VAR OCKSÅ SLUT OCH DE VISSTE INTE ENS OM DEN SKULLE KOMMA IN IGEN


Vad vill världen mig?


I mina ögon ska kameror/mobiler vara BILLIGA, inte mer än 1000 kr eftersom jag hela tiden tänker på hur jävla mycket affärerna blåser en på egentligen, vad kostar en kamera egentligen att köpa in, några jävla hundringar?


Jag klagar inte för att jag inte har råd precis, för tillfället är det femsiffrigt med cash på konto, men ÄNDÅ, HALLÅ varför slösa i onödan?


Well well, nu är jag typ tjurig och ska vänta tills rean blir ännu mer intensiv, eller beställa den där Nikon på internet, jag får fett med hjärnmögel.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards