ANGELICATO

Alla inlägg under januari 2009

Av angelica - 5 januari 2009 20:52

WOHO förfest hos SHIRRE så jävla nice, sen blir det GRACE lr vadfan det där heter, med allt folk, inklusive  ROBERT, JOCKE, ROBERT, KRISTOFER, JAG, FANNY ANGELINA, IZABELLA, WILLE OCH GABRIELLA, BIRRE o annat folk ?


 haha fucksy daisy pusshej på hela jävla jorden


PS: shirre är så jävla söt!!!! :D:D:D

Av angelica - 4 januari 2009 21:15

Av angelica - 3 januari 2009 00:02

Gör ett undantag och låter en bloggtävling slinka in i bloggen. Låt gå för den här gången. Deltar alltså här

Av angelica - 2 januari 2009 22:49

Så har nyårsafton passerat och nu är det fett nära till firande av studenten, eller snarare arbetslöshet?

 

Fler bilder finns på pixbox

Av angelica - 2 januari 2009 22:07

JAG BLIR JU JÄVLA MER RABIESGALEN ÄN VAD JAG REDAN ÄR!


Skelleftefolket, typ min kusin, BÖRJAR SKOLAN DEN 19:e

OCH JAG DEN JÄVLA 7:e!


Hur fucking snett kan världen gå?

Av angelica - 1 januari 2009 23:55

South parks satir på hög nivå är fenomenalt klockren

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards