ANGELICATO

Alla inlägg under januari 2009

Av angelica - 20 januari 2009 21:33

Jag har som sagt aldrig vanliga drömmar längre, med det menar jag en dröm som inte innehåller någon form av rädsla, ångest eller känslan av att vara sviken. Det har jag inte haft på ett helt år nu och jag har ingen aning om varför.


Självklart vart det mardröm när jag somnade efter skolan.

Jag åkte i en bil med en kompis, det visade sig att föraren som var en man skulle kidnappa oss. Jag vart så rädd att efter mätaren visat 90 km/h så öppnade jag bildörren och slängde mig ut i fosterställning. Det verkligen kändes hur ont det gjorde, varje duns kändes så äkta och jag trodde jag skulle slå sönder huvudet. Sen rullade jag in i ett träd, sprang till en lägenhet och försökte låsa en dörr som inte gick att låsa, det var blod överallt varav jag sprang till en hel hop med vakter som lovade skydda mig, men när mannen kom så var de upptagna med att leka brottning med varandra att jag fick fly in i en annan lägenhet...


Bespar mig

Av angelica - 20 januari 2009 20:42

Nu är det såhär: TV4 har varit på skolan, alltså Grans idag och gjort något inslag om att 8 miljoner ska gå till verksamheten på skolan varav 5 ska gå till STALLET.


För det första smygfilmades jag och för det andra ska STALLET få 5 av de miljonerna, de får ju redan så sjukt mycket cash medans smådjurshuset inte ens har ett fungerande karantänrum! Det innebär att om ett djur som sätts i det rummet har en luftburen sjukdom SÅ FÅR RESTEN AV HELA JÄVLA SMÅDJUR DEN SJUKDOMEN OCKSÅ. Sen är det sjukt trångt där, helt galet.

Av angelica - 20 januari 2009 13:15

Lätt en av de snyggaste färgvarianterna på möss
Av angelica - 20 januari 2009 09:06

Av angelica - 19 januari 2009 23:09

Tisdag förra veckan har jag och Kristofer varit tillsammans i ett och ett halvt år!

Fast jag fattar inte vad han har fastnat för, för jag är ofta fjantig som ett litet ouppfostrat barn ;P

Av angelica - 19 januari 2009 22:19

 

Alltså vad är det svenska folket som verkar ha svårt för sarkasm och ironi?


Anta att fallet är likt följande

Du vill ha en hund, men menar att "det är svårt att få tag på 'den rätta' hunden"

Jag säger, att "du bara kan ta och köpa en mjukishund och stoppa ett koppel på den"

Så kommer du där och påpekar att "en mjukishund minsann inte kan lära sig sitt namn och att den faktiskt inte kommer ha någon stamtavla"


 


liksom VART GICK DET FÖRLORAT?


Nu var ju det här inte en konversation som någonsin existerat på denna jord, förmodligen fattar ju alla ärthjärnor vad jag menar ändå.


Skolorna borde undervisa i south park

Av angelica - 19 januari 2009 22:03

Av att döma på kommentarerna på denna remix så tycker majoriteten att den är bättre än orginalet. Bajs på det säger jag, med tanke på att mina tankar förs till flintskalliga pedofiler som smiskar flodhäst-rumpa med sesamolja på.


Kristofer(L)Angelica säger:
det blir faktiskt läskigt då man hör vad dom säger I LÅTEN!

Av angelica - 17 januari 2009 23:27

Att jag fortfarande ska behöva klaga på musik i bloggar? Alltså den sorten som spelas upp automatiskt när man besöker bloggen, inte länkar till videos osv.


Förstår ni inte själva att det är vidrigt att våldtas i öronen?

Förstår ni inte själva att läsare flyr?

Förstår ni inte att JAG HATAR DET


FU

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards