ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Balsamerad boll

Av angelica - 15 oktober 2008 02:06

oj vad deprimerande det forna skriveriet låter! herre min gudomliga jesus kristus i himmelen gud som haver barnen kär.

 

hoppas ni inte tar det förra inlägget som en:

buhutycksyndommig-grej, för då har ni tagit ett budskap, brutit det på mitten, mixat det i en balja för att sedan ha våldtagit den pulvriserade avkomman och därefter spytt det i ansiktet.


vips så kan ett budskap bli ett blöehsk3p*fnixÄ*


Jag vet inte, ni tjejer kanske föredrar om man skriver om något nytt smink? eller nagellack?, kanske vad man åt idag? vad man har på sig? vad man har för söta små tankar om små ytliga saker? hur mitt horoskop lyder? vad är mitt namn på japanska? om jag vore ett djur, vilket skulle jag då vara?


oj vänta, är det verkligen intressant...*ganska lång paus*...nej?


We are glory glorious


 
 
e-ma

e-ma

16 oktober 2008 21:14

men herreguud det vore ju konstigt om du skulle börja snacka om rosa nagellack och manikyr och det köret;) och jag hade nog börjat fundera om du hade blivit lite väl femenin :S (angelica kanske har inspirerat dig med alla hennes ROSA saker ;D xD (dom som typ inte existerar. höhö)). det är ändå kul att läsa när killar skriver eftersom ni skriver annorlunda än oss tjejer :D . fett naiz jao!

http://emaema.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards