ANGELICATO

Alla inlägg under oktober 2008

Av angelica - 12 oktober 2008 14:19


Mitt japanska namn är förövrigt: Meshikiarichimolukushi


A - ka
B - tu
C- mi
D - te
E - ku
F - lu
G - ji
H - ri
I - ki
J - zu
K - me
L - ta
M - rin
N - to
O - mo
P - no
Q - ke
R- shi
S - ari
T -chi
U - do
V - ru
W - mei
X - na
Y - fu
Z – zi

 

Av angelica - 12 oktober 2008 13:45

Söndagen måste väll ändå vara den dagen som till känsla går sakta som en sköldpadda men skymtar man digitalklockan då och då inser man att denna tickar lika snabbt som en fisk sprattlar.


Man tänker mest på att det är skola imorgon, att man inte kan vara uppe lika tidigt och att varje minut är dyrbar.


Angelica kontaktade mig lite i helgen, det var härligt att höra hennes röst och jag saknar henne så jävla mycket.


Angelica och hennes följeslagare, (eller om det är vice versa, det kvittar) hade tydligen varit ute på stan och levt livet, vilket märktes på hennes inte alltför nyktra meningsuppbyggnad. Ni förstår säkert att oro är någonting som alla känner i just ett sånt här läge, Inte för att jag tror att hon ska göra något, utan att jag tror att någon spanskt äckel med mustasch försöker droga ner henne och röva bort henne för att därefter sälja henne för 12 kameler till en arab. Denna oro är helt enkelt någonting man får leva med, annars är jag bara glad att hon iaf har haft en skön kväll, med tanke på vad som berättas från hennes bravader under den gågna veckan, "badat i hundbajs, blåmärken på händerna, rivsår på magen, alla dragit, hårt arbete"


Annat då? Nintendo Wii-turnering var ett faktum under fredagskvällen. TOPSPIN, tennisspel var vad som väntade. Vann 2 första matcherna bara för att sedan bli rejält nerspöad av både Robert och Janne.

Måste säga att jag underskattade denna underbara spelkonsol. Nästan bättre än vanlig tennis, eller?


Ha en fortsatt trevlig dag......eller?



Av angelica - 10 oktober 2008 16:18

Hihi, jag träffade angelica och krille på stan också :D , efter skolan då. Haha, jag såg dom bakifrån så jag smög upp jag tog angelica på röven. Hon märkte inget så då smällde jag henne på röven - hon märkte fortfarande inget. Jag ropade angelica - då märkte hon ;) . Haha, pålitlig brud ;)


Emmas blogg 

Av angelica - 10 oktober 2008 15:56

ANGELICA HAR


jag lever.


er yngst av alla, de andra ar 18-21 och jag lilla 17 arhaha, men bara nagra dagar tills jag blir 18 i spanien


Saknar Kristofer som en sliten baver. fyfan.

Forsta lediga dagen just nu, vi jobbar som galningar alltsa,, borjar 8 pa morgonen och ar klara vid 2030 pa kvallen, dock siesta emellan da vi ater och duchar I FLODEN, for vi far inte duscha, inte spola om ingen skitit, pga vattenbrist.


25 grader typ och jag kommer typ fa slitskador i handlederna, har fullt med blamarken efter koppel och rivsar pa magen.


Soleksem kliar pa armarna .


angelica och klara pallade inte trycket mer an nagon dag sa de lamnade stallet. Vekt.


Detta ara min forsta lledig dag, ni som tror det ar som semester< tank om, jag bokstavligt kralar i bajs pa dagarna. Alla hundar har typ diarre. men ar hur snalla som helst.


Utgang ikvall med alla tjejerna pa sos, fan vad skoj, in till stan igen och partaya, igarkvall vart det ocksa mys ,cerveza blala , namen tequila.


Ater igen; jag elskar KRISTOFER


Det har ar nog det jobbigaste jagnagonsin har gjort, men det basta.



Av angelica - 10 oktober 2008 07:15


Alltså det är smärtsamt snuskigt att vara utan fräsflickan, okej, visst, det har bara gått en vecka, det är man nästan van vid, men det blir så jävla mycket värre bara för att hon är 300 mil bort.

Drömmer sexdrömmar om henne varje natt, fett tråkigt att behöva vakna och sedan, med en suck, konstatera hennes frånvarande.


Snart är det skola med fitt Andersläraren. Han är helt jävla störd i huvudet, och dryg som satan. Ställer man en fråga så svarar han alltid någonting i stil med: "Vad tror du?", "Är det så?", "Man vet aldrig", "Fråga en kompis". Sen vet jag inte vad som gör han glad, det framgår nästan som att hela hans familj har blivit harpunerade av fiskare och därefter uppätna av hajar, ärligt. Bitter är ett bra ordval.


Ikväll är det bastukväll med älsklingspojkarna.


Jag älskar dig Angelica

Av angelica - 8 oktober 2008 01:32

Av angelica - 5 oktober 2008 12:24


Jag är otroligt ensam, alltså det är snuskigt tråkigt utan Angelica.


  I brist på annat så satt jag på lördag morgon och  flippade förbi mellan alla mammas digitalkanaler, och vips så hamnade jag på GOD CHANNEL, en äcklig människa med krulligt hår, pampig kostym och ett colgate white smile var vad som kaskadspydde ut struntprat efter struntprat till tusentals hjärntvättade amerikaner i något som kunde föreställa globens fullsatta största scen, alltså så stort var det där inne. Vissa grät av glädje, vissa hade vattniga ögon, jag hade ett stumt uttryck och tanken var väll att mörda människan som predikade.




 

 Han vände sig in i kameran och sa:


"God looks down on you, with a smile"


HÅNAR HAN MIG? är det det?




Av angelica - 4 oktober 2008 16:43

 

 

"Tänk dig en värld där förmenta häxor och kätterska vetenskapsmän aldrig bränts på bål. En värld utan korståg och självmordsbombare. En värld där kvinnor inte tvingas till äktenskap eller könsstympning. Tänk dig en värld utan religion!"


Yes, detta är Kristofer som talar, fast skriver...


För er som inte visste om så föll jag år igår, så det var partey.


Mina trogna vapendragare Sam och William drog då upp en fiskedamm utifrån en noga företagssyn på det hela, de köpte så jävla grymma grejer på dollarstore som man fick fiska upp. 10 kr för en lyckad fångst. Jag fick ett gratiskast och vann en hundleksak i form utav en späckhuggare med konstiga propotioner. Konceptet var lyckat i mina ögon.

Reklam gjordes i form utav barnsligt ritade fiskar och säljande knep som till exempel: "testa fiskelyckan"


Kvällen gled på likt en inoljad lax och bjöd på många skratt, kramar, leénden och pussar. Tack.


"När kyrkan tyckte det var rimligt att bränna häxor så gjorde vi det. När kyrkan gillade att tortera folk i Spanien så gjorde vi det. När kyrkan sanktionerade folkmord på varenda Indian i hela sydamerika så hejade vi på. Kyrkan ber inte om ursäkt. Kyrkan ändrar sig ibland. Men det blir ingen stor sak av det."


Jag saknar Angelica

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards