ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2008

Andra lediga dagen (Angelica valdtar blogg)

Av angelica - 17 oktober 2008 12:37

Tillbaka till verkligheten, min blogg ar min verklighet eller sa inte.


Ar pa stan nu, shoppingen ar riktigt trakig sa jag tanker tillbringa tiden har vid datorn tills jag far hem till bajset igen. Hata stadens utbud, bara mat, skor, skor, skor och det har jag redan kopt, patetiskt. Ge mig Goteborg.


Det har ar det jobbigaste jag nagonsin gjort/gor, men det basta.

och det ar vart alla blamarken, loppor, badande i bajs, stekande sol och dodsjobbiga promenader.


Ibland kan man ga ut med 6 hundar samtidigt i koppel. Alla ser misshandlade ut och det ser ut som att jag cuttat mig pa armarna och magen.

Jag har stukat bada fotterna och vanster fot tva ganger, fan fan fan.

Min rygg borjade krangla tur hade jag med muskelavslappnande sa den laste sig inte.


For nagon dag sen sa gick allt som kan ga fel fel. En hund som farit darifran hade dott, hunden Piper som bor med mig blev halvt slaktad av en annan, de slet av halva orat och vart hus sag ut som ett slakteri.

Moas vaska blev stulen, inklusive mobiler, kamera, pengar och killarnas bilnycklar. Kaos.


Det spelar ingen roll om man ar ute till 6 pa morgonen, vaknar 2h senare fortfarande stupfull, man maste jobba, ga i berget med en massa hundar som drar, krala i bajs och vi gor det javligt bra ma jag saga.

Ut varannan kvall och flamsa. Dock forsokte tre spanjoner dra in min i nagot rum, men annars ar det nice, moa knullar allt som ror sig men det ar ju hennes val. Aven fast jag satt och bolade sista timmen.


Taxi ar galet dyrt, kommer masta betala 250 spann nu nar jag ska hem, shit.


Folket som ar spanska ar smoriga "My dream is to fly to Sweden with you" hahaha fan vad fult.

Well well, som sagt, det kanns inte som att vi ar i Spanien, allt folk vi moter ar britter sa hitills bara snackat engelska, great.


"If George is from planet George then Gill is from planet dramaqueen."


Ganska sjukt att vi kommer overens sa bra som vi gor, och sa fort, bara efter nagon dag och vi ar som ett gang som alltid kannt varandra. Jag kommer sakna de som fan alltsa...


Kristofer saknar jag helatiden, och ja, jag har borjat bola av saknad..<3


Pa sondag kommer min kusin, Anna och pa mandag fyller jag ar, 18 ackliga ar, da blire bowling som fan. Fresh.

 
 
Anna

Anna

17 oktober 2008 14:46

HAHAHA, wtf pysslar ni med egentligen? xD Ååå, lite jag taggar nu :D Utgång varje kväll lät som the shit ju ;D

Bowling lät också skoj :D Dock är jag egentligen pank, men det låtsas jag inte om ^^,

http://annanas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards