ANGELICATO

Alla inlägg under juli 2008

Av angelica - 3 juli 2008 20:54

Träffade Angelina Larsson på ica maxi häromdagen,

ULTRANICE, saknar saknar saknar <3<3<3<3<3

Love you<3

Av angelica - 3 juli 2008 14:04

Jag minns 2-3 mardrömmar varje natt och inga vanliga alls.

Nu har det hållt i sig i 2 månader, varje natt är det samma visa.


Typ 3 dagar i rad har Kristofer vaknat av att jag vrålat och haft mig.


Drömmarna har bytt riktning från skräckkänsla till oerhört ångestfyllda och att jag känner mig besviken.


Exempvis inatt så försökte en vän till mig hindra hans vän att ta livet av sig.

Hans vän vkulle hoppa ner från ett tak, så han höll fast i hans ben, men när väl den andra hoppade så drogs han med ner, och dog..


Det var så fittigt hemskt, gick runt och bölade i drömmen sen, berättade för folk omkring mig att jag kände honom, att han var min vän, men att han nu var död.


Jag är så fruktansvärt less på dessa drömmar...

Av angelica - 3 juli 2008 13:59

VEM ÄR DU din grisfitta


När jag kollar på referenser, så ser jag ju om någon klickat sig in hit via länkar på respektive sidor


VARFÖR har jag sett ungefär 3-4 st namn.bloggagratis.se

som inte finns när jag väl klickar på de?


Den här bloggen måste ju då vara länkad från de bloggarna. 


Är det någon som sitter och säger saker om mig på de lr nå, vad står det på de och vem är du/det?


Varför raderar denne bloggarna innan jag hunnit se de? 

Av angelica - 2 juli 2008 17:37


You're not alone

There's more to this I know

You can make it out

You will live to tell

Av angelica - 2 juli 2008 17:19



make the same mistake twice

flash of red and green all over me

bring some things that she'll love

I should let if fold over

Av angelica - 1 juli 2008 16:30

Jag är riktig pepp på det där volontärjobbet på sos animals v41-43


Dock vill jag som sagt helst inte fara själv, och det är brist på folk där vad jag uppfattat. Följ med!


Man får gratis boende där, men resten såsom resa, mat betalar man själv.


Har inte anmält mig dit än, måste nog snacka med syon först, och hur var det med tvång på att ha en lärare med dit?


Om det blir av (mest troligt) så kommer jag fylla 18 år i spanien med hundarna!


Hör av er om ni vill joina mig!

Av angelica - 1 juli 2008 02:25

Senaste 4 månaderna är nu kategoriserade.

Jag hänvisar er till Läsvärt och anorektikerbloggarna.


Mer skall indelas i dessa.

Av angelica - 1 juli 2008 00:34

Detox plåster från Bodystar.se




Kinesiskt fotplåster för avgiftning. 169:-

Plåstrets naturliga ämnen skall dra ut gifter ur kroppen

och genom detta ge ett allmänt bättre hälsotillstånd.


  • Man fäster plåstret under vardera fot
  • Sover med det i 9h
  • Tar av det på morgonen
  • Duscha gärna av fötterna för de luktar rökt skinka.


'Angelica, det luktar grillat i din säng?' frågade mamma mig första dagen.

Denna produkt är baserad på Bamboo vinäger, dock tycker jag att det först luktar tjära, och sedan luktar hela sängen rökt skinka och korv, alltså inte precis det mysigaste.


Jag känner mig likadan som innan jag provade plåstren.

Avgiftningen är dessvärre inget som jag direkt märkt av efter en denna kur.

Men det betyder ju inte att det är dåligt.

Min kropps inre kan jag inte tala för, men om det drar ut gifter är det säkert nöjt.


Har läst att andra som provade de kände stickningar i foten,

detta märkte jag inte av en enda gång.


Plåstren satt fast bra bra och jag behövde aldrig ha "strumpor som extra skydd".


Har kroppens alla gifter verkligen en färg?

Min teori: Plåstret innehåller något pulver (på riktigt alltså) och jag tror att kroppsvärmen får detta att smälta vilket ger den bruna färgen.

"Plåstret har vid borttagandet fått en gulbrun beläggning som visar att gifter gått ur kroppen..." -men måste ett gift ha en färg?

Men det drar säkert ut en mängd gifter, som inte syns direkt på ett plåster men pga att vi människor vill _se beviset_ för det, gör man pulvret i färg.


"Du har rätt i att gifterna inte behöver ha en färg då färgen
kommer från vinägern och gifter som absorberas vi lymfsystemet.
Funktionen har således kunnat bekräftas genom att analysera plåstren efter användning.
" -bodystar 


En kul grej att prova helt enkelt, men jag skulle inte betala 169kr för nånting jag inte märker av.

Svagt godkänt, -med tanke på att jag inte känner mig övertygad.


Detox plåster från Bodystar.se


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards