ANGELICATO

Alla inlägg under juli 2008

Av angelica - 10 juli 2008 01:39

"Min blogg är nu sveriges tredje största.
Fattar ni vad glad jag är!

Som sagt jag började blogga den 22 mars och den
är redans så stor efter snart 3 månader.

Jag är världens lyckligaste nu.
" -Linda Rosings blogg


Tycker hon verkligen att det är så jävla kul att blogga?

Eller är det egentligen inte bara som extraknäck och uppmärksamhet?

Av angelica - 10 juli 2008 01:31



"- ja, tänk om alla bögar var som små hamstrar som man kunde ha i en bur och mata med kex. skulle va underbart. bögar bögar bögar, de är så söta."



Vad tänker personen egentligen på när denne skriver så och vad baseras det på?


Är det status att vara bög? Är det fashion att ha en vän som är bög?

Om jag vore man och som inte har några vänner, ska jag bli bög då för att bli accepterad?

Av angelica - 10 juli 2008 00:54

Att strippa i camen. ELLER så inte.


Joina http://www.mydemand.se/invite/directinvite/id/8459

Otroligt lättförtjänt 100kr biobiljett på SF damp ner i brevlådan för någon dag sedan!


-Bli medlem

-Fyll i ert intresse

(Den blå rutan --> Nytt intresse

_efter_ att du aktiverat kontot

så kan jag få en biobiljett när jag värvat 5st.

Samma sak gäller för er om ni blir medlem!


Av angelica - 9 juli 2008 02:19

Det har varit stadigt 33% genom hela omröstningen.




Kan du se dig själv i spegeln utan att kräkas?


Av angelica - 9 juli 2008 01:48

Förberedde grillgrejer och väntade på folket med käraste

PosarN

Spelade kubb, tjejerna mot killarna

Elin kunde inte komma, sötflickan

grillade knyten och grymt bra pinnbröd

Studsmatta and so on

123 OST- Jag hedde på kameran när jag stod ost och filmade bakåt när de andra sprang mot mig, sjukt lustigt att se det sen verkligen :O


Helt plötsligt var det natt

Av angelica - 9 juli 2008 00:47

Gick till Hair Team igår och köpte Osis+ Dust It.


Jobbigt att ha svart hår på sommaren.

-Frågade även vad frisörskan tyckte om mina funderingar på att göra brunt,

från mitt nuvarande svarta -Bad idea: Hon menade att det kommer slita så mycket på mitt hår. Färga ur kommer slita så mkt för att håret är så långt och färgen så mättad, och de kommer ta lång tid.

Inte orkar jag heller få världens utväxt bara för att kirra brunt hår,

-näe, det får fortsätta vara svart.

Av angelica - 7 juli 2008 01:51


På tal om Annas inlägg om dåliga filmslut -Så är The Mist raka motsatsen till detta; en Bfilm, MEN SLUTET är så riktigt, riktigt bra.


En bra film med dåligt slut är värre än en dålig film med bra slut.


Härmed uppmanar jag er att se The Mist;

helt enkelt en dålig film med bra slut.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards