ANGELICATO

Alla inlägg under juli 2008

Av angelica - 7 juli 2008 01:21


När blir reklam på bloggen för mycket; länkar, recensioner, bilder, tävlingar?


Exempelvis hos Linda är detta ett omtalat ämne; om hon gör för mycket reklam eller inte.


För mig är det helt okej när någon länkat en hemsida med loggo om det rör ämnet man pratar om. Exempelvis om jag skriver om naturbruksskolor, så skadar det inte att länka till ex Grans.


Är reklamen något som bloggaren/bloggerskan i sig gynnas av, i form av ex pengar, produkter, så är det ju självklart en riktigt bra sak för denne.


Däremot uppfattar jag en blogg som mer seriös om den inte har så mycket annonser.


Kanske ligger det något i vad Kristofer brukar säga;

Att man ska inte hora ner sin blogg för mycket.

Av angelica - 6 juli 2008 22:04

Två snubbar blir kåta och kör röv i ett tält. - Brokback mountain.


Men liksom; de bara bögar sig i tältet och den är genomdryg rakt igenom.

-Typ som att se en tant sticka en socka.


VAD är liksom bra med filmen? äre nånting mysigt med rövkörandet ELLER?

Är de fashion för att de 'vågar' vara bög/bi i en sån värld?


USH


Kristofer tycker jag är fjantig som förkortar brokeback mountain till bbm?

Av angelica - 6 juli 2008 02:02

Alice vaknade just och började springa fram och tillbaka. -Kissnödig förmodligen.

Precis när jag skulle koppla henne och gå ut -så springer hon iväg in till kristofers rum och hinner på någon sekund pissa en pöl lika stor som din pappa.


Retas hon eller ? ;P 

Av angelica - 6 juli 2008 01:47

Jag och Kristofer är hundvakt åt en liten valp, Alice, nånting springer spaniel.


Krille kliver i bajs. - Tro det eller ej, men innan vi träffat hunden så går han rakt i en bajshög lika stor som din mamma. -Äckligt.


Precis när hon vi vaktar hunden åt for så fann vi ytterligare en bajshög och en kisspöl.


Torka upp redan gjorda behov och sedan gå ut vid minsta gny (HEJ JAG MÅSTE PINKA, GÅ UT MED MIG) är det som gäller.


Nu sover hon. 

Av angelica - 4 juli 2008 11:56

Dum jag är, smart ens att dricka en hel kanna med citronvatten?

Näe, tydligen ska man inte få det utan att straffas heller.

Vaknade 7 på morgonen av att jag mådde sjukt illa pga sur mage

Gick ner och drack fil i hopp om att neutralisera - Spydde.


Lyckat angelica, lyckat.

Av angelica - 3 juli 2008 21:48

Men jag är en jävla mes när det gäller inredning.


Då är jag värsta äckelgirly; dras till typ blommor blommor blommor, ryshpysch, puttenuuttigt, rosa, snirkliga grejer och all annan jävla skit man kan tänka sig.


Ju mer genomskinliga glänsande tyger med broderade blommor på desto bättre.


Småäcklas av mig själv när jag kom på det, och jag kom på det för någon dag sen.


Tjolahopphejs dra dig i snasen

Av angelica - 3 juli 2008 21:34

Jag har länge velat ha olivträd, hon här har 4 st.

Jag har också länge velt ha, bananträd, apelsinträd, citronträd, avokadoträd. Sammanfattat alla sorters träd/buskar med grejer på.

Skulle inte klaga om någon kom och gav mig en hel skog.


http://ettklickforskogen.se

Av angelica - 3 juli 2008 21:12

Istället för att tjata med nån dum jordgubbsbild så kommer här min variant:





Jag nästan häller i mig citronvatten just nu.

Det är som att min hjärna tänker: Om du dricker upp hela kannan så måste du ju få citronskivorna tillslut!

Men det går ju inte ihop, jag är nog ganska dum.

Läskigt gott.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards