ANGELICATO

Alla inlägg under juli 2008

Av angelica - 14 juli 2008 00:43


HEHE, attentionwhores i all ära, de stör mig halvt smått och bara därför

Carolina Gynning - Ego Girl Ska läsas på tåget ner

Linda Rosing - Den Nakna Sanningen Ska läsas på tåget upp


Jag läser då fan inte böckerna för att jag vill njuuuta, och leva mig in i boken och svepas med genom högtravande och beskrivande meningar.

-Jag gör det för att de är dumma och jag vill snoka. That's it!


Tilläggas bör att Gynnings bok gavs ut 05 och Rosings 06.

Framsidorna är i samma stil och en av de känns som att vara en härmapa?


Har inte världens förväntningar om jag säger så.

Fast Gynning är ganska kul ändå, överdriven dock.


Av angelica - 13 juli 2008 22:19

Kristofer har hittat den bästa bloggen jag någonsin skådat:


http://hata.blogg.se


" Sitt inte framför datorn.
Kom ut och få lite sol på dig.
Ja, för det verkar ju vara en bra idé!
Hata den jävla solen, mörkt svalt ska det vara.
Ska fanimej söka jobb som IT-chef i en gruvjävel."


"Hår i näsan....
Till vilken jävla nytta har man det?!
Det ser ju fanimej ut som om man har en liten bläckfisk i näsan som vill ut.
Ska man ta bort håren så går man och köper sig en 'näshårstrimmer'.
Det är ju en bra idé. Eller inte.
Om man kör upp den i näsan och ska 'trimma' så låter det mycket lättare än det är.
Jävlar vad det svider!! Det blir samma effekt som om man kör ner för grova grenar i trädgårdsflisen."


"Svenska rapartister,
Sjunger om "livet i förorten" och hur det är att leva i "ghettot". Javisst. Berätta att förorten är Lidingö och värsta perioden i "ghettot" var när hemhjälpen hade två veckors semester. Håll käft!
Det går inte att sjunga om misär och gräsrotsnivå när man har skivkontrakt på flera miljoner, det bara är så.
"


ÅÅÅÅÅÅH ALLT är så klockrent,

jag är fan nerkåtad och dunderkär i en jävla BLOGG

Av angelica - 13 juli 2008 20:56

Ännu ett ämne som bla jag och Fanny brukar prata om.


Om man snackar om att ett barn behöver både en mor och fadersgestalt så kan man ju lika gärna ifrågasätta barn med ensamstående förälder.

Där kan det ofta saknas antingen en mor eller far för barnen, men det är tillåtet och fungerar. 


Vad är det som säger att en ensamstående förälder med all vårdnad om barnet kan få barnet att må bättre än vad två homosexuella föräldrar?


Om man ska gå in på vad som är "naturligt" så kan ju självklart inte två människor av samma kön fortplanta sig med varandra.

Men det är en stor skillnad mellan att ta hand om och att fortplanta.

Det man ber om är ju inte att bögarna ska FÖDA barnet, de kommer TA HAND OM barnet.


Över till ämnet mobbing. Kommer ett barn med två föräldrar av samma kön att bli mobbad? -Så länge man inte tillåter de adoptera så ses det ju som någonting fel och fördomarna haglar på bögar och därefter ner på barnen som i framtiden blir adopterade av homosexuella.

Så i mina ögon känns det som att ju fortare det sker att homosexuella adopterar, ju vanligare det blir, desto MINDRE mobbing.


Om fördomar är något som skall motarbetas så måste de självklart få adoptera. Om de inte får det, då ges intrycket av att de är någonting fel, farligt och dåligt och ja det säger sig självt att fördomarna kommer fortsätta frodas.


Det är en stor skillnad mellan att TA HAND OM och att FORTPLANTA...

Av angelica - 13 juli 2008 19:56

I brist på annat kan ni alltid svara på denna lista, hittade i angies blogg.

Detta är egentligen endast för mitt stOOOOOra ego som vill veta, känn på den. Eller så kanske inte.


1. Känner vi varandra?
2. Har vi haft sex/strulat/pussats?
3. Dricker jag alkohol/röker?
4. Är jag smart?
5. Skulle du stå ut med att bo med mig i två år?
6. Skriv en mening där mitt namn är med
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
8. Har vi samma humor?
9. Skulle du våga dela säng med mig?
10. Vad är jag bra på?
11. Vilket yrke skulle passa mig?
12. Vad tror du andra tycker om mig?
13. Är jag självisk?
14. Hur äter jag?
15. Har jag gjort något bra för dig?
16. Vilket/vilka utrryck använder jag ofta?
17. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
18. Är jag kaxig?
19. Hur mycket tycker du om mig?
20. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?

Av angelica - 13 juli 2008 19:36


En sån här ska Krille och jag kirra på egen hand i gbg. Fast jag vill ha en lila top, sen får vi fixa någon ljus färg från hobbybutik om vi hittar.


Kommer bli skitkul, mwhahah!

Självklart min käraste Krills som får göra trycket.


Bild lånad från Modeakuten.

Av angelica - 13 juli 2008 18:51


 

Här är det liknelse mellan mig och Kate Bush

Enligt morfningen är vi 76% lika varandra.

Stämmer ju inte det det som står, bla 83% lik Jessica Alba är jag verkligen inte alls, inte ett dugg.


Myheritage kan man morfa


Förövrigt är Kate Bush lite småknasig. Tycker hon är smånice. Halvt hjärntvättad av kusinen för något år sedan.


Mest chill är ändå Wuthering Heights nedan.

Av angelica - 13 juli 2008 18:07

Eftersom bloggagratis egentligen suger getskinn

Så får min gamla andra vara backup i detta tillfälle


Här kan ni skåda det ni aldrig får se när ni kör 123 OST!


http://angelicato.blogspot.com/2008/07/123ost.html 


Detta är från grillkvällen

Av angelica - 13 juli 2008 17:41


Jaha, så har mam o pap köpt en husvagn helt plötsligt, de kom just hem, med en husvang bakom bilen :O


Lustigt 

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards