ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2009

Av angelica - 8 juni 2009 08:20

Annaaaa, om jag fattar det rätt så har du TAPPAT BORT din kamera, så jävla FAIL men zippa bilderna från andra kameran fort som fän, visst?

Av angelica - 5 juni 2009 11:55

Jag har aldrig saknat någon så mycket som jag saknar Lili, hon var som en del av mig...

Av angelica - 4 juni 2009 23:11

Det här är en av mina förra projektmöss!

Av angelica - 4 juni 2009 22:48

Lätt de skönaste jeansleggingsen i universum! Jag tvivlar på att någon kan avgöra vilket material de består av för hela dagen har bestått av smygtafsande från Johanna och Anna ;)

Av angelica - 2 juni 2009 23:23

Mitt nya löshår av äkta katt<3

Kissen heter Neo och ägs av Sofie.

Av angelica - 2 juni 2009 18:58

Sist var det en utlänning på busstationen som mumlade på engelska om jag ville gifta mig med honom och när jag och Johanna var i pite så kom det fram en tjej och en kille varav det slutade med att han friade och hon filmade. De hade nämligen en student-tävling där ett uppdrag var att fria till en främling, haha!

Av angelica - 1 juni 2009 21:07

Sommarjobbet i smådjurshuset/parken på skolan är mitt = HAPPYFACE miljoner gånger om!


Inget mer fönsterputsande på Mefos, aldrig mer!

Nu blir det guidning av djuren, ponnyridning för barn, skötsel och massa slit och skoj!


Dessutom pratade Fia om att jag skulle vara kvar efter sommarjobbet och vikariera på helger o dylikt! Grans är en underbar plats<3


Fast nu får jag passa mitt bra humör för man ska fan aldrig vara glad, då blir det dåligt, snart kajkar väl datorn eller så går mina favoritjeans sönder lr nå. Skulle inte förvåna mig för det verkar som att man ska straffas när man blir glad!


HAPPYFACE

Av angelica - 1 juni 2009 00:59



Fler bilder finns att se här.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards