ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2009

Av angelica - 19 juni 2009 04:36

Gjorde det där reklamtestet från tv (Ni vet "vilken färg hade pricken i hörnet") och satan vad irriterad jag blev på att det gick så långsamt. Snudd på insane!

Tycker det var väldigt luddiga beskrivningar om vad man skulle göra ibland.


"Reagerar starkt och underskattar dig själv samt har mindre god självinsikt"

Av angelica - 18 juni 2009 22:48

Det är jobbigt att umgås med följande sorters människor:


  • Personer med lågt intellekt.

  • Personer som har svårt att ta hänsyn till andras känslor.


Sammanfattat skulle jag nog se dessa som ansträngande att umgås med

eftersom att de gör mig osäker, som att man måste vara på sin vakt och inte orkar vara på den nivån.


Ptja, ni kan ju känna er utmanade likt min kusin gjorde nyss.

Av angelica - 18 juni 2009 20:49

Likgiltig är det ord som skildrar mitt inre, at the moment.

"jag känner mig sugen på att domna bort typ"

-Fanny förstår precis vad jag menar.


Min nya väskjävel är otroligt bra.

 

Av angelica - 16 juni 2009 06:37

EHE man kan nästan säga att jag rymt hemifrån, right fanny? ;)

Av angelica - 13 juni 2009 18:29

Några bilder från studenten!





.

Av angelica - 13 juni 2009 17:56

Efter alla hinder som vi kommit över innan

Snubblar vi på det vi inte kunde övervinna


Precis som imperier måste gå under

Faller du och jag, faller vi sönder

I våra minsta beståndsdelar

Du och jag, du och jag

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards