ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2009

Av angelica - 21 juni 2009 23:25

Det är som att alla tjejer har mellanmjölk i skallen.


Som att någon stoppat ett jävla får i huvet på alla tjejer. Mesiga, veka, dumma, fåriga, sega, borta i huvet, lost, styrda.


Blir så fruktansvärt äcklad av alla bloggar med *trumvirvel* ORDSPRÅK PÅ LATIN, hör och häpna men meningar kan se annorlunda ut, man her bara ett annat språåk. WOW,det är ju verkligen sååå intressant och vackert. NOT för helvete, gå och föd ett barn istället eller nå annat äckligt.


Sen alla jävla hyllningar över FULA OCH TRÅKIGA KLÄDER. Ett par jeansshorts är aldrig mer än ett par shorts i jeans. Det kommer aldrig bli eller vara "*fabolous*" någonsin!


Och all jävla "VARDAGSLYX"  hit och dit. Varm choklad ÄR FÖR FAN BARA BUKFYLLA, socker och pulver med bröstmjölk från en KOSSA. En tröja är bara en tröja och en filt bara en satans filt.


JAG BLIR SÅ FRUSTRERAD!

(OCH DU ÄR FÖRMODLIGEN PRECIS LIKA JÄVLA DAN!)

Av angelica - 21 juni 2009 20:14

chinese_food.jpg Chinese food? image by moshdog

Borde finnas såna klövjeväskor eller?

Nämen ganska brutalt ändå om man her rubriken med bilden, fast det ser sjukt kul ut!

Av angelica - 20 juni 2009 01:51


Jag och Anna på väg ut.


Väl ute kom två grabbs från gällivare som fick oss att stanna några timmar precis när vi tänkte dra.


Jag och Robin 

Jag, Anna och Jocke Rova

Nästa kväll vart det ut igen och därefter blev det en tripp till Pite havsbad där de hade sitt hangoutplace.


 Robin agerade gentleman och lånade ut tröja för jag frös som en sate!

Filip och Robin poserar

Av angelica - 19 juni 2009 23:47

Ganska kul att texten är över 30 år gammal men inte nått fram förns nu.

Blivit lite av en hit likt Release me med Oh Laura, ni vet Saab:s reklamfilm.

Av angelica - 19 juni 2009 16:44

The joy you bring and now I'm here livin' with regrets

Men tills dess se mig leva på mina minnen


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards