ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2008

Av angelica - 14 juni 2008 23:51

hmm det cirkulerar ett förbannat trojanvirus på msn

klicka INTE på en länk som inleds med <3 :) http://(and so on)


har ni nu redan klickat så går det att bli av med genom att följa detta:

http://www.pchemma.se/forum/thread.jsp?f=37&t=14233&m=44251

Av angelica - 14 juni 2008 15:39

Bloggtävlingar är typ som prostitution

Av angelica - 13 juni 2008 01:50


Sedan jag slutade äta Marabou

så har jag slutat få nässelutslag

över mina armar, hals och ben.


Jag måste helt enkelt var allergisk mot Marabou.


Vad för ingrediens jag känner av vet jag inte. Jordnötter kan det innehålla och det tål jag inte, men då skulle jag ju inte heller kunna äta en Snickers teoretiskt sett vilket jag kan nuförtiden.

Säkert nån jävla tillsats, allt innehåller så mkt skit nuförtiden.

Av angelica - 13 juni 2008 01:19


I stand before, a road that will lead,

Into the unknown. At least unknown to me.

I want to go, but I'm paralysed with fear.

Fear of a choise, where the outcome isn't clear.

Hoobastank - Moving Forward


Av angelica - 13 juni 2008 00:33

Spökgodis, -finns de?

Alltså jag pimpade en muffins idag med en chokladgodis.

Man ser inte ett enda spår av nån smiley på denna godis.

Men då plötsligt när den värms så uppenbarar sig en smiley ?!


Min tanke är att godisen är ett misstag

Eftersom innehållet är sådär marsmallow-fluffigt, men att de inte lyckades få det synligt, för det syns verkligen inte på godisen, smileymärket alltså.

De körde väl på att dragera det med choklad tror jag.


Någon som har en bättre förklaring eller helt enkelt bara vill ha en spökmuffinS ? oO


Av angelica - 12 juni 2008 23:32

Det är såhär man oftast ser de:


Storhjärtat -Ätande

Lillhjärtat - Utforskande

'

'

'

'

'

'


Och undulaterna Sigge och Sissi sitter inne i buren för kvällen, annars flyger de runt som fånar i köket och har alltid svar på tal.

Gav de körsbär/biggaråer (?) men de är bara rädda, därav att de sitter och kurar i hörnet.


Holken - den bryr de sig aldrig om, dumma älsklingar.


Av angelica - 12 juni 2008 22:08

Ser ni att det ser ut som ett litet hjärta på den ljusbrunas rygg?

Ett litet hjärta som flyter ut i resten av pälsen




Den mörkare tycker nån ser ut som en kossa, då den är trefärgad, fast det syns inte här, och tjock är hon, en tjock gammal dam på snart ett år.

Lill<3 & Stor<3

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards