ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2008

Av angelica - 7 juni 2008 01:37

  • Sveriges befolkning passerar 7-miljonersstrecket. 1950

  • Sveriges befolkning var 9,1 miljoner i september 2006

  • och förväntas uppnå 10 miljoner år 2027.


- Wikipedia


Bra Sverige, fortsätt knulla fram fler äckliga varelser, det är ju verkligen bra -.-'

Det är äckligt.

Av angelica - 7 juni 2008 00:40

Äre sånt här gamlingarna lyssnar på för att va fashiON?

Av angelica - 5 juni 2008 15:06

muhaaah hatade den första gångerna jag hörde den, nu ären myys


han är typ snize på ett oerhört skabbigt vis, hmm.

Av angelica - 5 juni 2008 14:02



Min mage är bättre, den brännande golfklumpen är borta, dock vet jag inte riktigt om det beror på;


-minskat på mjölk

-mindre stress pga slut skola

-gastrosan, se bild


Antagligen mindre stress och gastrosan tillsammans.

Av angelica - 5 juni 2008 12:09


-Körde jag moppe och hälsade på Bella och Lava (tog 40 min från Mörön till Kyrkbyn)

-Hämtade Kristofer på sommarjobbet

-Hem till honom

-For på fest

-Skulle gå på max men det hade precis stängt, ingen av oss visste tid, lol.

-Köpte choklad och två drickor ty jag hade bara ätit frukost för 14h sen.


blabla puckla dig på huvet 

Av angelica - 3 juni 2008 15:38


Nu är det ju sommar och alla blir när som helst kräftröda och bruna.

Såhär blir jag; blek, får soleksem, solfrossa och arg/stressad av värme.


Idag var jag ute och gick med hunden Maja innan lunchen i 2h.

Nu ser jag ut såhär; soleksem, dvs utslag, bubblor över hela armarna, prickar på händerna och bränd och feta bubblor vid axlarna där solen lyckades nå.

-Efter två timmar ute.


Klaga fan inte på att jag är blek, det vet jag mycket mycket väl och det är knappast något jag valt, jag vill helt enkelt inte gå runt med kliande, röda, vätskefyllda, enorma utslag över hela mig.


Det går över - ja men NÄR? Hur länge ska jag måsta få de jävla attackerna innan huden vant sig ? Jag har inget skydd alls mot solen, kan inte ens använda solkrämen för den får jag allergiutslag utav.


Så tänk er när jag var på gran canaria i januari; soleksem-utslag PLUS allergi-utslag på en och samma gång på samma delar av kroppen. Mysigt ?

Dessutom solfrossa på kvällen, det var plusgrader som fan och jag satt med täcke och frös som ett jävla sär.


Soleksem - "...är den vanligaste hudsjukdomen som orsakas av ljus.

Känsligheten för sol kan avta, så kallad härdning."



Av angelica - 2 juni 2008 22:04


2007-07-29
Kristofer<3


Kristofer är verkligen den fulländade människan; snäll som få och fantastiskt snygg, pålitlig och skön, otroligt rolig att vara med, smart och har alltid svar på tal.

Han är stabil som bara den, jag beundrar verkligen honom, djupt...

Siffrorna ovan och bokstäverna förgyller min mobils kalender, jag och Kristofer har alltså snart tillbringat ett år med varandra.
Min största önskan är att det blir otroligt många mer år, för jag älskar honom och det kommer jag alltid att göra


Kärlek åt Dig, Kristofer Peter Svanberg
Pussknulligullkyss //Din angelica


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards