ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2008

Av angelica - 23 juni 2008 19:07

Jag var en gång dum nog att kolla vilka som blockat mig. Whosblockingyou.com lr vare nu heter.

Den enda hållhaken är att den byter namn på ens msn, tror den skickar länkar till andra också.


Så kom min kusin till räddning på msn

"Nicklas säger:
fan, det tar mig en sekund att fixa det du inte ens ser ;) "


Fick nån fil som ska fixa bort det, hoppas det funkat.

Säg till mig om min msn byter namn till den hemsidan,

för jag ser det inte själv!

Av angelica - 23 juni 2008 18:53


TITTA HIT

http://mydemand.se/invite/directinvite/id/8459


-Bli medlem

-Fyll i ert intresse

(Den blå rutan --> Nytt intresse

efter att du aktiverat kontot)

så kan jag få en biobiljett när jag värvat 5st.

Samma sak gäller för er om ni blir medlem!


http://mydemand.se/invite/directinvite/id/8459


Värsta reklamen här.

Av angelica - 23 juni 2008 18:05


"Jo föresten, jag har tänkt på en sak. Jag har ju ett fadderbarn och jag undrar om man skaffar ett fadderbarn för att man bryr sig om barnet ifråga eller bara vill känna sig nöjd med sig själv. Dock spelar det mindre roll eftersom barnet får det bättre av pengarna man skickar. Jag undrar varför jag skaffade ett fadderbarn, förmodligen en blandning av båda alternativen.." -Jennys blogg


Ack så många gånger har jag velat bli fadder, eller donera till hotade djurarters förmån men aldrig har jag gjort det. Jag tycker det är b r a att vara fadder som Jenny och många andra! Heder åt er.

Av angelica - 23 juni 2008 00:14


Hej hej, hallå kära bloggbesökare (smile)


Idag har jag och Kristofer tagit oss en välförtjänt sovmorgon till kl 14.00, därefter så tog vi en god frukost med färskpressad juice i sommarljuset utanför hans hus. Sedan har vi tagit oss en uppfriskande promenad till coop extra för att inhandla oss lite god glass och jag själv tog mig en välförtjänt snickers.

Det hade inte suttit fel med lite färska jordgubbar att sitta å smutta på i solskenet ute på det gröna gräset. Sen hade vi sex.




CAREFACE PÅ DETTA. äckliga blogginlägg, typiskt tjejer.

DXM

Av angelica - 21 juni 2008 20:15

På tal om att vi snackade om drogen DXM (Dextrometorfan) på sommarjobbet så finns det en länk där man kan skriva på en protestlista emot det. 

>>Protestlista<<


Nu i sommar kommer det iaf tydligen klassas som narkotika, mkt bra. 

Av angelica - 21 juni 2008 16:24


 "Jeffery star" vad är det för något?

en stil, en grupp, ett sminksätt, transor, fans?


Av angelica - 21 juni 2008 00:18

http://www.existenz.se/out.php?id=7448


Lätt det bästa jag någonsin sett, ALLA MÅSTE TITTA, så jävla rätt


Jag vill göra samma sak som honom..

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards