ANGELICATO

Alla inlägg under april 2007

Av angelica - 15 april 2007 13:38

Det sitter en mördare mitt emot mig.
en enda

bara

en

Av angelica - 14 april 2007 03:44

Ni har säkert många av er hört den omtalade reklamlåten från SAAB på TV4.http://youtube.com/watch?v=wVt69aYUkO8Här finner ni hennes website: [/bhttp://www.myspace.com/laurasweden"Laura - Release Me" finns att ladda ned på denna länk: http://www.saabsverige.com/main/GLOBAL/en/biopower_video.shtmlSången är den första singeln från gruppens debutalbum som kommer i maj.LAURA - RELEASE MEI am the wilderness locked in a cageI am a growing force you kept in placeI am a tree reaching for the sunPlease don't hold me downPlease don't hold me downI am a rolling wave without the motionA glass of water longing for the oceanI am an asphalt flower breaking freebut you keep stopping meRelease meRelease meI am the rain that's coming down on youThat you shielded yourself from with a roofI have the fire burning desperatelybut you're controlling meRelease meRelease me

Av angelica - 14 april 2007 01:42

All the time Ive been screaming
Screaming so loud
But it wont go away
Feeling this way
Sometime I feel insane
Feeling this way


Kusinen har ju varit här ett par dagar nu och for hem till Skellhell idag ;>
Gusten, robert och tomme umgicks med oss en kväll, drog ut på byn och lodade, mkt tr3vligt.
Jag och Anna hälsade även på en kille som har skaffat får här i Mörön. Han behöver betesplatser så att han ska få ha de nere på våran äng. Ser fram emot det, så himla skoj att ha får nedanför gården, med en MASSA lamm! ;D


Hoppas på förökning!
När jag var på stan i onsdags så köpte jag superdeluxelyx-mat åt mina undulater, de blev helgalna av den, en oerhört stor skillnad på deras välmående och beteende. Sissi låter Sigge uppvakta henne och de ser om möjligt nyförälskade ut ;>

Youre full of SHIT
När jag var på grans på rummet i elevhemmet för några veckor sedan så var det någon som spelade musik som jag aldrig hört men som jag tyckte om, så jag spelade in på MP3:n och har frågat lite folk om vilka det var, Ludde hjälpte mig^^ Slipknot var det tydligen, och Erik hade visst brännskiv med massa låtar av de så jag är väldigt nöjd att jag fått veta vilka det är och en massa låtar, så tack Ludwig och Erik ! :D

Since I left you
I found the world so new

Av angelica - 13 april 2007 03:25

Jag och min kusin Anna såg nyss filmen"Hard Candy"Den handlar om en tjej som kastrerar och hetsar en pedofil till självmord.VÄLDIGT vrickad film, men bra gjord och spännande, SEVÄRD!

Av angelica - 12 april 2007 02:06

OCH jag har fått veta av Gusten att det är en person som ringt till elevhemmen på Grans och sagt saker om mig som inte är sant, ORKA?!

Av angelica - 12 april 2007 01:53

SERIÖST SJUKTJag skrev typ i stil med grrrrrrrr från min kusins apbergare i skellefteå, då blev hon blockerad.Då testade någ mer byta stad till skellhell, skellefteå, jag med och det blev block till 19 April, så jag kommer inte vara social i chatt.SKELLHELL IN MY ASSJag frågade Xerm som förmodligen blockerade mig" Varför 'följs' inte reglerna ang chatt osv. lika mycket i varje kommun på apberget? "Svar : "Om jag hade ett svar på det vore jag i det närmaste Gud.Nej men allvarligt så är det helt enkelt människans individualism som spelar in där. I olika regioner har vi olika syn på hur pass hårt vi ska dra gränsen. I Skellefteå-regionen har jag, tillsammans med mina administratörer, beslutat att vi ska i det närmaste ha en nolltolerans. Just för att öka trivsel för övriga besökare. "Lustigt svar XDSEN SÅG JAG att han skrivit till en tjej:'Ditt glaaaaaaad" blev ditt fall, för du fick din sista varning förut. Ge mig en enda bra anledning till att skriva så där många a:n då glad stavas med ett enda.'PALLA blockera för glaaaaad?!

Av angelica - 9 april 2007 22:12

Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte. Tänk inte.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards