ANGELICATO

Alla inlägg under april 2007

Av angelica - 9 april 2007 21:35

Denna slogan tilltalade mig på direkten när jag var på lunar och såg deras reklam. Helt underbart slött den låter<3"vi tänkte på dig som hellre låter diskmaskinen lista ut det bästa sättet att diska" -ElectroluxVar bara tvungen

Av angelica - 9 april 2007 21:15

Jag frös och kände tårarna kommaEgentligen vill jag inte skriva någonting denna stund.Men jag känner mig tvungenNågot driver migVi for ju till Tärnaby i torsdagsmorgon, jag hade angelina.larsson med mig. Vädret var urkasst och på radion uppmanade de folket till att inte åka till fjällen. Var typ kaos där, bilarna kom ingenstans, stod fast på vägen och tog sig inte därifrån.Söndag var helt fantastisk, i stort sett vindstilla, superbra underlag och inte så mycket kö, dessutom hade jag ju ange med mig!Det är smärta i asset att åka bil länge*skämmes tamejfan*Jag hörde röster utanför dörren så då gick jag och smygkikade vilka det var. Det visade sig vara en massa grabbs som gick in i grannlägenheten. Då fick jag typ seriösa psykbryt och flängde iväg till vår balkong där ange stod och gastade till henne 'ange ange det är massa grabbs här!!' och vår balkong och deras balkong var alldeles brevid varandras och de stod där, satta va det var skämmigt, jag kuta in på direkten röd som en jävla brandbil -.-'Idol-Daniel visade sig vara där, han käkade lunch samtidigt som jag och ange, han var ful som stryk x)Nu har jag nyss sett klart en film som jag och ange påbörjade, men hon skulle hem. Har varit med Fredde också idag samtidigt som ange var här ;)Dock är jag inte på så bra humörJag kan inte sluta tänka.Tankarna våldtar mitt sinne.Mina nära och kära ska lämna migSlitas ut ur min världförsvinnaAldrig mer komma tillbaka

Av angelica - 8 april 2007 23:53

Don't Drink And DriveHör havets brusHör vindens susLyssna till måsarnas tjutAlkoholBildäckens tjutNär livet tar slutBild av Anna.Danielsson

Av angelica - 4 april 2007 22:51

Thinking of the day when you went awayUnder förmiddagn på ekologin såg vi film om flyttfåglar men jag råkade somna och nör jag vaknade hade jag sockerdricka i benet!Rock bottomUnder eftermiddagen hade vi laggårdslektion. Vi satt hos fåren, gav de medicin, sprutor, spjälkade ett lamms bakben och fick ge våra favoritnamn deras nu offentliga namn. Jag och Izabella gick upp på loftet och hällde ned hö på Nordis. När vi låg och kikade ner genom takhålet kände vi oss som tomtenissar och vi var deras skyddsänglar.7010-Melker. 7001-Akilles.Imorgon för 4:e året i rad drar jag med Angelina Larsson med mig under påsklovet, nu ska vi till Tärnaby, hemavan!Rock bottom

Av angelica - 4 april 2007 00:53

horafan vad surt, skrivit och det sparades inte när jag tryckte på sparaIGEN HELVETE!

Av angelica - 3 april 2007 18:46

TABU handlade om tjejer, killar, juckande kaniner osv ;D

Av angelica - 3 april 2007 18:38

Jag och Izabella valde ekologi som lektioner under förmiddagen, vi planterade om blommor :)Eftersom hon hade massproducerat avkommor kände jag mig tvungen att hjälpa henne med omplaceringen, jag adopterade 2st småplantor av henne. Det finns alldeles för mycket människor förövrigt. En maxgräns av barn bör införskaffas! Vi knullar ju runt och sprider små helveten som sedan också fortplantar sig, öööösh!Watching all the memories fade

Av angelica - 3 april 2007 00:44

Bara för att jag har gjort en busspuss som vissa andra också har;)

Fyförbannat vad det var hurtigt av mig och Emmi-Lie att hinna med bussen!
Vi missade lokalbussen för att vi inte fick sluta tidigare, så då kutade vi till OK istället, det var på sekunderna alltså!
När jag satt mig i bussen och lugnat ner mig kändes det bra, 'Vi hann!'

hora

Åkte hem för att vi ska fara till Tärnaby, Hemavan på torsdag och jag tog hem tvättkläder så jag hinner få allt rent tills dess.

luder

Angelina Larsson kommer till mig efter skolan imorgon,
hon ska följa med för 3:e året i rad! :D
Shit vad kul, saknar henne som fan!
Hoppas verkligen att det går att vi flyttar till lägenhet till hösten! Då kan vi inreda efter våra drömmar som vi pratat om så länge nu! Annars får vi vänta tills vi gått ut, våra planer är Göteborg<3

slampapusshejs

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards