ANGELICATO

Alla inlägg under april 2007

Av angelica - 2 april 2007 20:41

På bild: Bella goes fotad av mig, öjebynI just want it to go away,I wanna’ feel okayHold me close and tightShow me the way to the lightIdag efter skolan så for jag in till stan helt ensam eftersom folket är torra nog att inte vilja följa med ;Ffuck youI datasalen pågår ett ständigt krig mellan musiken som spelas. 2-3 Olika låtar kan spelas på den högsta volym som är möjligt. Ett fullständigt kaos råder i mitt sinne.fuck youNordis blev smått dumförklarad nyssVi sitter i datasalen och helt plötsligt frågar hon mig:Angelica, har du någon klocka?Nordis, bara då du vet så har datorn klocka annars XDJag och Strand vart iaf roade av hennes uttalande :)Dessutom kommer hon aldrig ifrån det faktum att hon är blondfuck meNow

Av angelica - 1 april 2007 14:16

fuck you

Festen; jag, gabriella,Hannah,Martin,Niklas,Izabella,X, Sammy, Emma, Lisa. +Minna fotar


Fyfan vad HALT på vägen det var hem!
Var hemma kring 2 på natten tror jag, mamma var småsur ><
Helt plötsligt snurra det till, och jag stod tvärs över vägen och bakre delen stod och spann i diket.
Mwhaha kom knappt upp därifrån XD

Fast det var ändå kul som XD

Fannyyyy jag kommer inte lämna dig :)

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards