ANGELICATO

Alla inlägg under oktober 2010

Av angelica - 12 oktober 2010 02:31

Tre tävlingar – Tre vinnare


 


Det var tänkt att jag skulle dra vinnare redan förra veckan, men jag har minst sagt haft för fullt upp, nu är det klappat och klart och vinnarna är kontaktade av mig + kommer bli kontaktade av företagen, så håll koll på mailen om du vunnit.


EaseWhite: Desirée Serung

Simplesmile: Renèe Smedhult

Bloggsvar: Lorenzotti

Av angelica - 12 oktober 2010 00:09

Ibland känner man sig nästan övervakad, som igårkväll när jag och Amanda letade Halloweenprylar på diverse hemsidor. I letande stund så får jag ett sms och mail om att skriva om denna sida: Partykungen.se. Självklart kollade vi runt bland maskeradkläder med förtjusning och det roligaste vi såg var ett snoppkoppel. Ja, ni läste rätt. HAHA, vi dog lite inombords. Här är spektaklet.


 


Däremot blev jag lite evil i huvet när jag såg att de säljer uppblåsbart knullfår med ljud. Tummen ner för det, rätt vidrigt, tycker inte ni det också ? Tänker inte ens länka. Annars påminner sidan mycket om Coolstuff.se.


Kort och gott; behöver man en rejält roligt present så finns det massvis att hitta där ju! Aktuell rabattkod: "BL010" = 10% rabatt på hela erat köp.

Av angelica - 8 oktober 2010 18:12

S o m m a r b u s

Av angelica - 2 oktober 2010 01:34

Marina and The Diamonds - I Am Not A Robot


The You Know Who - Puttin' On The Ritz


Vet du inte vad låten i tv-reklamen heter?

Om du letar efter den så är denna sida mitt tips! Reklammusik.se


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards