ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2010

Av angelica - 17 augusti 2010 13:15

Ungefär jeffla rlig tårta?



Jag är inget större fan av tårta, men den här skulle jag inte neka. Galet GÖLLIG, NÄ FYFAN VAD GAY. Näe, jag skoja. ELLER GÖR JAG ?!


Tårta är överskattat, men visst; jag trycker glatt i mig om det bjuds, det är ju trots allt sött. Tårtor är ofta så tråkiga, med bär, grädde, marsankräm, marsipan och den vanliga fadderullan som man käkat tusen gånger. Sen finns det ju vissa undantag när man verkligen ääälskat tårtan som står framför ens blöta ögon, såna med banan och choklad. faaaaan vad gott! Faktumet att de flesta suger står kvar.


Därför har jag ett bra tag, några år, lååångsamt funderat på goda saker att ha på en tårta. Min perfekta tårta! Men tid tar det, och tid vill jag att det ska ta. Kanske känns tråkigt när den är klar och uppäten, fast då kan jag ju fundera på en uppgradering deluxe? YES! Mäktigt skarevaaa'.


Hitills har jag valt ut följande (det jag kmr ihåg, har det inte uppskrivet, OMFG!) Ja, jag kan ju inte säga att jag har kommit långt, höhö.


  • Frödinge kladdkaka
  • Chokladmousse
  • Mosad banan
  • Riven choklad
  • Någon som vet nå sliskigt nice???






Av angelica - 16 augusti 2010 22:45

Tror ni jag är nå NÖJD då ?

Smällde till dirr när jag såg det. Samma sida där jag beställde parfymerna. Fatta 159kr för två stycken + fri frakt. 80 kr styck juDet är tillfälligt erbjudande såvitt jag vet så passa på. Jag brukar köpa på salong för 130 kr styck vanligtvis. Hihi, fan vad skönt, den jag har nu är lagomt fylld så när de här två droppar hem så behöver jag inte köpa nya på mer än över ett år.


Direktlänk till erbjudandet.

Av angelica - 16 augusti 2010 18:15

Av angelica - 16 augusti 2010 15:15


Plupp blir antastad av penna och epilator. Max leker transa med rosa lösögonfransar och min lila jacka. Från nån gång i sommar.

Av angelica - 15 augusti 2010 20:58

Bara för att den är så jävla schnizeee. Från filmen Farsan.

Av angelica - 15 augusti 2010 18:45


   Mrs Ögoninflammation !

 

Har haft ögoninflammation och varit förkyld sen slutet av Juli. Nu är det snart borta hoppas jag, försöker låta bli att klia, men huden runtomkring ögonen är helt fucked up. Är mycket röd, ser ut som att jag har rosaröd ögonskugga hela tiden. Flagnar x 1000 och har fått ljusa fläckar där det flagnat som mest. Aningen sårigt mot kinderna och supertorra läppar.



   Fru Nässelutslag

 

Får nässelutslag några gånger varje dag. Armar, hals, axlar, mage, rygg och innerlår. Börjat lipa för att jag blivit så frustrerad och äcklad när det blir överallt samtidigt. Kliat fram sår lite varstans, fått världens köttrispa på nyckelbenet från nattens omedvetna kliande.


 Mr Eksem

 

Eksem som vägrar försvinna. Runt hela halsen, uppåt kinderna, axlar, armveck och rygg. Kommer tillbaka direkt jag slarvar med kortison eller slutar med det.


Behöver jag säga att jag känner mig allmänt äcklad ? !


Jag är allergisk mot något men jag har ingen aning om mot vad ! Alltid haft att det kommer och går, men det har eskalerat sen någon vecka tillbaka. Tänkte att det kanske skulle gå över, men icket.. Har en väldigt kändlig kropp som gärna hyperdampar och älskar biverkningar av alla mediciner, överreagerar på stress bla bla bla. Så att jag reagerat mot pollen hela den här sommaren kanske satt kroppen på högvarv och att den inte tål retningar på något vis.


Mami o papi typ förbjuder mig att äta allt nu, gå ner på noll. Bara äta sånt som min brorsa kunde äta när han var liten (han var läskigt allergisk). För att sedan introducera "nya" saker och se vad som får utslagen att blossa upp. Godis och drickor med mkt färgämnen har jag märkt ger det iaf, så åt helvete med sånt nu.


Allergitest behöver jag också göra, mot allt möjligt, fågel, mjölk, vete blablablal.


Av angelica - 15 augusti 2010 12:15

Sug på den ärtan ett tag.



» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards