ANGELICATO

Alla inlägg under mars 2009

Av angelica - 14 mars 2009 15:49

Visste ni att det är fredag 13:e TRE gånger detta år?

Februari, mars och november!


Inte för att jag tror på skrock, men ändå, haha

Av angelica - 14 mars 2009 15:35

Minus trettio ikväll för att se Lazee, ohja!

Förra året gick jag dit för Tensta så efter det här är jag meganöjd


Av angelica - 12 mars 2009 19:39

Har totalt åkt ca 60 mil buss idag, från där jag bor till Umeå och nånstans nära Ume och tillbaka.


Djur är nyckelordet för dagen.

Tropikhuset och två djuraffärer.

Massor med ormar och även apor!


Tagga bussåk -jag sov typ helatiden, förutom på halva vägen hem då jag såg på film.

Av angelica - 10 mars 2009 23:27

Men varför har majoriteten av alla tjejer vitt på sig på på avslutningen?


Det är inte speciellt intressant precis, utan alla flyter bara ihop till en enda vit slempropp, eller det kanske är meningen? Eller "för att det är tradition"?

Iof så dras jag ju alltid till svart vilket kanske då automatiskt gör mig till en svart sotpropp men ändå.


Dessutom gör det att studentfoton ser lagomt halvknepiga ut

Ku Klux Klan

Luciafirande tärnor

Soldater och poliser

 


Resultatet av ovanstående bilder mixat med varandra blir detta

De ser ut att vara sjukt glada och jag längtar till jag går ut, några månader kvar bara. Får se vilken färg detblir för mig, om jag kör på det vita eller inte, beror blir nog mest slumpen.


Så, how come?

Av angelica - 10 mars 2009 20:57

1 mil till närmaste "civilisation" som är ytterligare en byhåla.


Till skillnad från min by så har grannbyn åtminstonde busshållplatser så man kan ta sig in till stan ytterligare några mil därifrån.

Förutom skolbussarna kl 7 på morgonen har vi ingen förbindelse till omvärlden.


Hör och häpna men vi har en pub här som har öppet ibland.

FANTASTISKT, där ska jag tillbringa min tid åt att bli alkis, har jag tur så är jag inte ensam på den puben, utan någon pensionär från byn kanske joinar, HURRA...


MYSIGT, tänker nu kanske vissa - Amish-Hell, säger jag


Man kan aldrig någonsin umgås med vänner spontant, aldrig bara kila över, se en film, ingenting. Allt måste bli så jävla planerat med skjuts, hämtning och busstider som kan ta sig i fittan.

Isolerad med en dator som ens enda tillgång till socialt umgänge.


Nej, fyfan vad det suger att bo här i det heliga Amish-hell.

Av angelica - 10 mars 2009 20:29

Gissar på att grymt många redan sett den, men wtf -det skadar inte att lägga upp den

Av angelica - 9 mars 2009 23:47

Jag är en person som är allmänt negg

Det är lättare att bli irriterad än glad


MEN VEM FAN BRYR SIG

Inte en enda maskbulle

inte ens ett snigelnylle


All I wanna do is

(BANG BANG BANG BANG!)

And (KKKAAAA CHING!)

And take your money 

Av angelica - 9 mars 2009 22:28

skulle planeten jorden än idag varit platt som en pannkaka.


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards