ANGELICATO

Alla inlägg under februari 2007

Av angelica - 17 februari 2007 23:11

Det är en ny dag, så ;)Regler1. Sätt din musikspelare på shuffle2. Tryck nästa för varje fråga3. Använd titeln på sången som svar även om de är helt konstigt. INGET FUSK! 1. Hur mår du idag?Go To SleepK:Sedär5. Vilket är ditt livs temasång?100 DegreesK: hm jaha6. Vilken är ditt livs historia?I Wanna Love You CleanK: jaha jasså7. Hur var gymnasiet?Blown AwayK: Känns ju positivt?8. Hur kan du fortsätta i livet?Right NowK: Skulle inte tro det9. Hur kommer morgondagen att se ut?Shot DownK: Oj vad positivt10. Vad är det bästa med dina vänner?Killer InstinctK: EEEEHMMM11. Vad kommer hända nästa vecka?ChangesK: Får vi hoppas12. Vilken sång beskriver dig bäst?PukeK: hahahah13. Hur går ditt liv?Take My HeartK: o.O14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?HoraK: Trevligt23. Kommer du att få barn?You Were My EverythingK: mm24. Vad är goda råd för dig?CigarettesK: Don't smoke then25. Hur kommer du att bli ihågkommen?Lying Is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Clothes OffK: höhö okej26. Vilken är din dags sång?Boys Will Be BoysK: Så sant

Av angelica - 16 februari 2007 23:29

Eminem, DMX, Obie Trice - Go To SleepIdag vart det reunion med Elin.rfor hem till henne och sedan skjutsade Oskar oss till Bergskolan.Det var helt dött, knappt något folk alls.Lite småbarn som hade lektion och så.Hälsade på lite folk och så. En av de som skrev autograf på baken av mina jeans när vi gick i 9:an kände igen mig och så^^,Then så for jag in till stan, anna såg mig, köpte ny mascara, träffade sötange på busst. och tog bussen hem...och nu är jag hemma, kanske drar till stan imorgonkväll maybeeeeeeeeeee :PNow go to sleep bitch

Av angelica - 15 februari 2007 18:35

Morgonen startade med en grav försovning.Vaknade 07.43 och sjutton minuter senare skulle jag vara vid huvudbyggnaden för att gå till Framnäs med skolan för att se Missisippi brinner.Slängde mig upp ur sängen, raffsade ihop mina saker och rusade in i duschen. Någon minut senare utrusande med kläderna lite halvt på och halvt av in i mitt rum, ruffsade om håret med handduken. Slet till mig jackan, vantar, mp3:n och lite snarra, rusade iväg till de andra vid huvudbyggnaden och gick sen till Framnäs då.Mitt hår fryste till stenhårda tappar och Bella och de andra ba:Rör inte hennes hår, det kommer gå av!Vi hade en antirasism dag idag på skolan.Jag tyckte inte om det inte fanny heller.Föreläsaren var inte bra.Man ska få ha sina åsikter. Inget är rätt eller fel. Alla ska få tycka precis som de vill om allt och alla.MEN NEE, enligt henne:"Man kan kolla sig omkring vad de andra tycker och se om man tycker fel, och om man borde ändra sina åsikter."PALLA FÖRFAAN! ALLA ska få tycka precis vad de vill!Det blir TABU att tycka saker nuförtiden.Man får inte tycka vissa saker.Det är som att bekämpa krig med krig.Faan vad sur jag är på henne!OCH BARN, fyfan världen går ju under.Det borde finnas en maxgräns på 2 barn per person!Någon har snott mitt lösenord förresten nu, loggade in på mitt så att jag loggades ut, har nog en aning om vem det är menmenmenmenm ; )Kanske är med på tv idag, tv var och filmade på skolan ang. temadagen, Shan Acti var och föreläste osv:

Av angelica - 13 februari 2007 10:02

Jaaa, på fredag Elin, då blir det old times!Vi har lektion nu. Har nyss skrivit klart novellen.Kvällen kommer att gå åt till matte, hoppas det går bra på provet imorgon :SHitills har jag gått på turen, pluggat 30 sidor på två dagar till alla prov, kan inte koncentrera mig på lektion och blir inte något ambitiös föränn två dagar innan. Någon gång kommer turen svika mig, men vafan?Om man bara kunde sluta tänka, det är inte värt det jag tänker på. Tiden går och jag känner mig som en älglort i skogen'Tillit och trygghet' Ett minne blott. Ingenting är äkta, allt är illusioner svek och önskningar

Av angelica - 11 februari 2007 15:58

Det är så enerverande så jag spårar urJag blir så irriterad på folk som gör en stor sak av att vara annorlunda 'Jag är inte som alla andra', alltså orka-.-Göra tvärtemot, tycka tvärtemot sedan bemärka det med 'jag är inte som alla andra'. Orka dramatisera. När man säger så då SKAPAR man ju ett avvikande tycke för att få uppmärksamhet?Det är lätt att göra vissa saker, 'annorlunda' eller inte.Var bara dig själv för fan, släpp imagen att vara annorlunda! Man är väl sig själv ANTAGLIGEN!"Jag är annorlunda, jag är inte som alla andra."Varför säger inte folket bara "Jag är mig själv."?

Av angelica - 9 februari 2007 12:17

Vill ha en sådan här ödla, längtar tills jag får byta <2.5Nyss kommit hem från läkaren ang. ryggen. Blev böjd och tryckt på alla möjliga sätt osv. Tog blodprov för att kolla om det är någonting med att skelettet är skadat osv. Han sa att problemet möjligtvis bero på att jag växt så mycket på sistonde. Ska till sjukgymnast också sen.fyfan vad du har sjunkit i mina ögon,du skulle bara veta..Sitter på en pilatesboll nu när jag är vid datorn för att inte stelna av i ryggen, kunna röra på mig mer och så, ganska kul, sitta å småstudsa sådär ;)fy för dig, fy!

Av angelica - 9 februari 2007 00:00

Nu är jag hemma. Vi är lediga fredag, så åkte hem torsdag.Helgen kommer bli en plåga, plugga tråkmatte och skriva en novellanalys. Suck.Känner mig lite dålig, kommer nog bli sjuk, ont i halsen åsååååå -.-'Om jag fick tag på dig skulle jag ta tag i dig, strypa dig och skrika; FÖR HELVETE MÄNNISKA!

Av angelica - 7 februari 2007 18:07

Jag är 178cm lång nu! :DImorse gick jag och Gabbi till stallet och red Aicha och Titiyo igen.Det gick bättre än igår. Börjar återfå känslan och så ;)Kärlek är en onödig plåga som man kan leva utanMåste dra och plugga nu tydligen igen.Det var precis som föreläsaren berättade... Man märkte inte när det började. Sakta trycktes man ner.. Sakta, utan att man reagerade. Tur det är slut med det, innan det gick för långt. Nu vet jag bättre..Alla tecken. Exakt. Fyfan.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards