ANGELICATO

Alla inlägg under februari 2007

Av angelica - 5 februari 2007 18:00

Man lättarMorgonen började med en dusch, sedan begav jag mig till skolan och uthärdade en ganska rolig skoldag.Man lyfterJag och Gabbriella var i stallet nyss. Vi fick rida! =DJag red Aicha och hon Titiyo. Jag tyckte verkligen om det!På onsdag har vi sovmorgon, så jag och Gabbi ska upp och rida två lektioner istället! Jag ska få rida RAVINSKY, min favorithäst som min förra ridskola hade som lektionshäst och som Grans nu har på prov och förmodligen ska köpa! Mycket kul verkligen! Trodde aldrig att jag skulle få träffa honom igen..<3 Darlin'Man ser det från ovanJag har ju problem med smärtan i ryggen, och var på rutin hälsobesöket hos skolsyster idag. Hon konstaterade att jag har skolios! =OSvävandes i tysthetJag hade tur i helgen, köpte två par jeans och två par skor, varav ett par är ridskor. Byxor som passar mitt ass, det är svårt att hitta, ohja!Var med Gusten på kvällen, vo gjorde maränger och såg filmen Ciderhusreglerna, mkt bra film!Svävandes i tysthetTydligen liknar jag folk?På kort tid; Snövit, Lena Ph, en viss modell, Izas kompis;)Svävandes i tysthet

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards