ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 15 maj 2014

PARANOID (FEAT. B.O.B)

Av angelica - 15 maj 2014 17:25


Fick något infall i början av veckan och inaktiverade min facebook. Eller det har som kommit smygande en äckelkänsla över fejjan senaste månaderna. Följa massa folk man ändå bara är vän med ytligt och skulle man plocka bort de skulle de säkert ta illa upp. Samtidigt som folk bara visar upp en viss sida av livet. Droppen kom väl när de tvingade en att ha facebook messenger, HATAR DET! Störande bubblor över skärmen..


Mest stör jag mig på att man själv blir så jävla tillgänglig för alla, att man liksom "är där" för folk som sen ändå inte hör av sig.. Visst skriver ju folk, men det känns ofta som att det är bara för att de har tråkigt på fejjan och vill surra med nån? Fattar nån eller dillar jag för mycket? De som bryr sig om vad jag gör får väl förfan höra av sig tänker jag! Det är två stycken som märkt nå, eller som skickat wtf sms haha..


Sen känner jag att tankarna kommit igång lite mer sen dess. Istället för att sitta och lapa in vadfan alla andra idioter gör för random kan jag ju sitta här och rapa ur mig det jag själv funderar på istället. Tappade ju typ tankarna helt för något år sen och jag vet inte varför det vart så, kanske fejjan? Där blir det ju så kort allting, sammanfattat för att folk ska orka läsa om ens det. Vill ju inte sitta och "tvinga" folk på fejjan att läsa allt mysko jag tänker och här får ni ju skylla er själva att ni läser allt skumt eller hur? Ni gick ju in hit av någon anledning som har med mig att göra.


 
 
natalia

natalia

15 maj 2014 21:15

Svar: Jag har kontaktat företaget som skickade paketet till mig och dem ska skicka över pengar till mig via PatPal så jag kan betala paketet för deras pengar vilket gör att jag får det gratis. Så nu hoppas jag det dunkar!
Kramar

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
jojz

jojz

16 maj 2014 12:51

SV: Jaa! började må as illa efteråt hahaha! inte gott alls.

http://jojz.blogg.se

 
natalia

natalia

16 maj 2014 13:14

Den videon är så himla bra!

http://nattis98.bloggplatsen.se

angelica

16 maj 2014 13:44

visst är den! =) tycker det är så jädra tråkigt att alla bara tittar ner i skärmen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards