ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 11 april 2014

PURPLE HAIR DON'T CARE

Av angelica - 11 april 2014 14:08

DONE!

Starkare lila färg än förut eftersom det gick att få blondare än förra gången. Färgen kommer sitta bättre nu. Provade ett ljust parti i luggen som så småningom förhoppningsvis ska få att gå ganska vit, just nu ligger det en typ silverlila toning i det för att dämpa gula skiftningar från blekningen. Får se hur det blir annars färgar jag över det.


Efter 1 blekning!

Före!

Inte klippt det på 10 månader eller färgat på över 4 månader. Gick ända ner till arslet.

Sååå skönt inte känna sig som en död råtta på huvudet längre. Lite ovant nu!

Början av året såg det ut sådär.


Märkte att jag började fundera på lila hår 2010 i ett inlägg. 2013 gjorde jag slag i det, från att jag får en idč till att jag gör den brukar det ta något år, som att jag vill processa det och vara säker. Jag har mycket idčer och saker som jag pratar om, mycket snack lite verkstad kan jag tänka mig att endel tänker, men när jag gör nånting så ska det vara BRA och helhjärtat. Jag gillar impulssaker men gör sällan sånt, utan allt jag gör har jag redan tänkt på mycket något år. Har nog faktiskt rätt svårt för förändring, minns när jag var liten och blev tokig för att ett bord hade bytt plats hemma, jag vill fundeeera och fundeeera och fundeeeeeeera. Sen pangbom är läget rätt och då kör jag. Gäller jobb, höns, hår, resor mm.

Den här bilden som satte snurr på håret iaf.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards