ANGELICATO

Alla inlägg under januari 2013

Av angelica - 7 januari 2013 04:57

Det här med nyår. När jag tänker efter så har mitt nyår reflekterat det kommande året, hur det ser ut. Fattat det detta år. Tog slut med killen förra nyår, sämsta starten man kan tänka sig, fml var det då. Ändå det bästa fattar jag nu, mådde bara apa av det. Där kom mitt första nyårslöfte nånsin; singel. och det var så det vart, men inte förns nu jag börjat trivas med det samtidigt som jag är lite less. Det är ju fan gode tråkigt att sova själv hahaha- Känner mig inte som en singeltyp, men man har det rätt bra själv, ingen att tänka på. Känns ändå inte som att jag kommer bry mig om någon igen. Det här nyåret ville jag inte göra nånting, strejkade i princip. Nyårsstrejk. Beslöt mig för att stanna hemma i byn och det var jävligt skönt.

Speglar sig nyår på det kommande året för nån fler ??

 

 

Av angelica - 6 januari 2013 22:33

Så klockren :D  

Av angelica - 1 januari 2013 19:16

Vem läser den här bloggen fortfarande ?


Det känns ganska skönt att det inte är lika många som förut, när det låg på några hundra om dagen. Lite som att man får vara ifred här nu, kräkas ut mina tankar och ofullständiga tankar utan att tänka på vad någon annan kan tänka.


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards