ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

JAG VILL

Av angelica - 18 oktober 2010 19:15


Jag har en fin sak på tankarna. Samtidigt pågår det ett bråk i mitt huvud, fast det är ju inget nytt, så är det alltid, ibland är det nästan underhållande, jag sysselsätter mig oftast i tankarna istället för att göra något for real? Alltid velat ha och skulle behöva det jag vill ha.


För och nackdelar. Förnuftet slåss mot hjärtat. Jag lipar för att jag vill ha en hund, hur töntigt är inte det kan tyckas. Ältar och ältar. Funderar och funderar om. Planerar och planerar om. Prioriterar och omprioriterar. Vad är frihet? Jag står emot, jag viker. Jag vill, jag kan inte, jag kan, hur går det då? Rädsla kan såra. Vad och vem är starkast?

 
 
Miss E

Miss E

19 oktober 2010 11:27

Hej ! jag fick jobbet genom en tjejkompis som redan jobbade där :)

vill du också jobba på marabou eller ;D

http://brunettellu.blogg.se

 
erika

erika

24 oktober 2010 15:33

Att skaffa hund kan vara en jättestor förändring, men jag lovar. du kommer nog aldrig känna dig frihetsbedrövad av din valp :-)

http://erikaros.blogg.se

 
bellis

bellis

25 oktober 2010 21:03

detta inlägg förstår bella till 110% :)

http://Jzza.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards