ANGELICATO

Alla inlägg under september 2010

Av angelica - 13 september 2010 08:39


Tydligen kommit ut en till ny Marabou; Cookies Cream. Visst är det den där kakan Oreo; ”Vridslickadoppa” ? HAHA, nåja. Har läst att den är snuskigt god iaf, chokladen alltså.

Av angelica - 12 september 2010 11:15

 

Påväg till musikens makt så sliter boysen upp några nävar blommor rätt från parken. Dock så var det Tagetes som jag är allergisk mot, kanske därför  jag sneglar så lömskt ? Btw det är ju min flowerboi såklart för er som inte vet ;) 

Av angelica - 11 september 2010 19:34


Lila och turkos shall be mine, myeeez. Från L8Nyberg. Nä nu ska jag sitta och tröstblogga för att jag smutsar ner lite här, fast kanske ska jag retas lite mer genom att blogga om att det tydligen finns BJ som milkshake? Mjooo jag tror det är saaaant, omgloool osv..


Av angelica - 11 september 2010 12:42


Vinnie Paz - End of Days Feat. Block McCloud


Trick Daddy ft Baby - Tuck Ya Ice


♫ Ying Yang Twins - Say I Yi Yi

Ying Yang Twins - Say I Yi Yi

Av angelica - 10 september 2010 22:19


Från någon av dagarna då det var musikens makt. Jag har handen under tröjan för att taffsa på mig själv framför kameran, verkligen inte för att dra några rolls med deo.

Jag vill göra något med mitt hår, får inte tag på nå förbannade silvriga slingor. Går det att slänga in typ lila toning i redan svarttonat hår så det blänker lila, och om det går; är det lätt att svarttona över igen om man lessnar ? Nåja.

Av angelica - 10 september 2010 22:00

  

Får se om det dyker upp en ny omgång, vad tror ni ?

Av angelica - 10 september 2010 21:36

VE OCH FASA, måste nog vara första gången jag bloggar om att jag precis beställt ett fucking armband, där dog en bit av själen osv? Fast anledningen till det är för att jag i princip smygkikat på det varje dag och den har nog hypnotiserat mig till detta. Hoppas den sitt bra annars grinar jag nog lite eller varför inte mycket.

Av angelica - 10 september 2010 14:15


SATAN I DITT RUMPEHÅL vad LESS jag är på att se den förbannade låten överallt, jag tänker inte ens nämna dess förbannade namn. Bilden ger ledtrådar nog. UÄÄÄK! Finns HUR många lovely låtar som helst ur Recovery, MEN NÄE, ni ska ÄLTA DEN HÄR till TIDERNAS SLUT på VARENDA SATANS BLOGG. WHYYYYYYYYYY

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards