ANGELICATO

Alla inlägg under juli 2010

Av angelica - 12 juli 2010 20:13

 


Happyface över Rovdjuren och människan, askul. Psykologi älskar jag att snoka runt om, MEN jag vill inte vara fast här uppe i tre år till.. Skulle bli galen och typ dräpa hela staden eller något.

Av angelica - 9 juli 2010 13:15

Juste, glömde jag berätta att jag är blond numera, och tecknad Det är min nya stil, jag blev så less på riktiga världen, ni vet. Lilajackan fick hänga med såklart

!

Av angelica - 9 juli 2010 04:25


Tog lite schampoo först och sköljde sen vart det att gegga i två äggulor. Inga problem att skölja ur efter nästan en timme och det luktade inte heller något. Tog schampo och balsam efteråt. Håret kändes lite hårt på något vis, strävt kanske, antar det blir något slags ägglager runtom som jag inte märker, men nu känns det bra. Känner mig väl nöjd så lär göra det snart igen, jag gillar att gegga på.


Vill prova skölja håret med öl när jag tvättar det någon gång, ska tydligen vara bra, haha hoppas bara att det inte luktar ölgubbe efteråt ! Någon som provat ?

Av angelica - 8 juli 2010 23:12




Wääääh, jag och Amanda vart ju så galet pepp på att dra på Peace & Love denna sommar. Vi avundas er som var där in djupt in i våra hjärnor.. Mwhahah varje gång vi hörde reklamen om den så drömde vi oss iväg och småneggade osv, hohoheh.

Av angelica - 8 juli 2010 22:21

Ska prova smeta in en äggula i håret för att jag inte har bättre för mig just nu. Mosad banan var rent utav det vidrigaste jag provat för ett bra antal år sedan, kändes som spya och gick runt med banan i håret flera dagar, gick inte att få ur, WÄK! Vi får väl hoppas att detta går bättre...Eller ? ;)

Av angelica - 8 juli 2010 19:24


Har läst att i bl.a Miami och diverse partystäder så går tjejer och shriiimpar sig (Ja det är så många iii), dvs blir kroppsmålade i graffitistil över kroppen för att sedan gå ut på nattklubbar endast iklädd bikinis. Tycker att det ser bäst ut på de med aningen mörkare hy! Skulle du görat ?

Av angelica - 8 juli 2010 03:45

 


Det här är iaf en 'vanlig dag' för min mage. När jag är hemma äter jag typ inga vanliga mål, utan småäter typ heeelatiden. Slarver. Dricker typ flera liter mjölk om dagen iaf.

Av angelica - 8 juli 2010 01:39

Märk väl att jag nämner besökare, vill du ha läsare måste de ju fastna för din blogg. Hur som helst så finns det så många som undrar hur man kan få fler besökare till sin blogg så jg tänkte mätta några magar iaf. Visst, det är kul att prova, men det är väl självklart inget man bör basera sin blogg på.


Fyra sidor värda att prova:


 Bloggtrafik


 Mer-Trafik

Nudge

HitsForFree

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards