ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2010

Av angelica - 22 juni 2010 01:17



Beställde just den här satans goda saken som jag fastnade pladask för tidigare. Den är i godhetsgrad med Britneys parfymer som jag förövrigt avgudar och det är det fan inte många som jag gör.


Sedan så beställde jag en annan parfym som är hemlig! Kalaset skulle gå på över tusen spänn i butik men gick på halva ungefär på internet. Tur att jag inte fått fnatt tidigare  när jag stått i butikerna och dregglat.


Beställt på Nordicfeel.se

Av angelica - 19 juni 2010 19:16

ÅH JAG DÖR <3

Pistolhotad ?

Av angelica - 18 juni 2010 08:58

Jag vaknade nyss av att jag superfnittrade. Jag drömde min första icke mardröm och nu sitter jag och lipar av lättnad, det här går fan inte att beskriva med ord. Över två år av endast mardrömmar och så kom den här ur tomma intet. Ett jävla Mirakel.. Drömmer jag?

Av angelica - 16 juni 2010 12:00



Pato Pooh - Children of 2Day


Slim Thug - Thug


The Very Best Of - Warm Heart Of Africa

Av angelica - 14 juni 2010 19:15

 

Rihanna ft Young Jeezy - Hard


Ontario - Ey Shuno


Akon ft Sway - Silver & Gold

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards