ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

BORDE TJEJERNA TILLBAKA TILL SPISEN ?

Av angelica - 30 mars 2010 18:15

Tjejer går knappt beskriva med ord. Skulle jag få välja skulle inga tjejer få leva. De skulle vara förbjudna. Nu låter ju det motsägelsefullt och falskt eftersom jag själv är tjej? Men vet ni vad, jag har inte sagt att jag gillar mig själv heller så in your face osv.



Tjejer är fjantiga, oroliga, kackliga, onödiga. Jisses, ja, jag har skrivit om hur mycket jag stör mig på tjejer förut, men störande tankar slutar aldrig prutta fram i huvudet. Det är ju bara att kolla vilka som kommenterar tjatiga kommentarer på folks bloggar, JO TJEJER... Herrejävlar vad less jag är, och här sitter jag och tjatar, ytterligare en tjej som gnatar.


"Tala inte om dig själv för andra, det blir gjort efter du gått."

Med det sagt tänkte jag berätta om två minst sagt lustiga tillfällen från då jag vara yngre. Som handlar om just tjejer, i detta fall samma tjej faktiskt.


 


- Jag och en av mina närmsta tjejkompisar är hemma hos mig, tjejkompisen pratar i telefon med en gemensam vän till oss, vi kan kalla henne Puckot. (kan säga att vi inte har kontakt längre med henne) Vad Puckot inte vet är att jag lyssnar! Puckot säger x antal idiotiska saker, ren rappakalja, så då hoppar jag in i samtalet. HEHEHE sååå jävla skööön känsla alltså. Så vi vet ju en person som slängde på luren, hihi !


 

- Puckot står och pratar med en då annan gemensam vän, jag kommer dit och där står puckot i full fart med att prata rappakalja och falska ord etc om mig då såklart. Ovetande om att jag står bakom. Puckot vänder sig om och ja, där står ju jag. Det enda som kom fram var "Oj.." HAHA vilket skämt alltså.

Ordet "tjejer..." med en vacker tystnad efter säger så jävla mycket mer än jag någonsin skulle lyckas klämma fram mig. Tjejer är så jävla pinsamma. Tillbaka till spisen ffs!


Någon som har något praktexemplar att berätta om ?

 
 
Ingen bild

Amanda

30 mars 2010 20:11

Jag håller med om att tjejer kan vara riktiga bitches, har ju som varit med om det mesta när det gäller prat bakom ryggen, falsk ryktesspridning och svek från just det kvinnliga könet. Har alltid haft det mycket enklare att behålla mina manliga vänner eftersom de sällan går som katten runt het gröt och smider onda planer om hur man kan få alla att tycka illa om en! Har varit elak någon gång själv, är inte ett helgon, men jag äcklas över det!
Detta hindara mig dock aldrig från att se på varje ny människa från ett nytt ljus som kan växa i eller slockna i mina ögon, alla får en chans och rykten har jag för länge sedan slutat tro på.

Fick jag välja skulle det dock vara bäst om alla människor bara dog ut eftersom vi inte är till någon nytta för någonting. Vi är som ett virus på jordens yta och om någon kan säga något annat kan de ju ta den diskusionen med mig!

 
Ingen bild

Magnus

31 mars 2010 10:01

Jag ser det som ett tecken på egen osäkerhet när man börjar tala illa om sina kompisar. Så jag tror helt enkelt att din kompis "Pucko" helt enkelt är avundsjuk på dig och försöker på så sätt att projektera sin negativa energi på dig.

Tyvärr så gäller inte detta bara tjejer även killar gör på samma sätt. Fast det är inte lika vanligt.

 
Ingen bild

johanna-sofia

1 april 2010 00:40

Nu har du chans igen att tävla i min blogg priset består utav smycken av märket Friis & company http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/march/utkast-mars-31-2010.html
Lycka till! (:
Kram Johanna-Sofia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards