ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

MODEVISNINGEN FASHION FOR CHARITY - BACKSTAGE

Av angelica - 17 mars 2010 19:50

Det vart en grymt rolig dag, många personer på en och samma plats, fina frisyrer och fräna sminkningar. Det här är bara bilder från min kamera, så det är bilder från förberedelserna osv!

For now ;)


Isabell har fått sitt hår fixat och Bella sitt smink !

 

Det var rätt många killar med i visningen också, alltså fler än de på bilden såklart.  Här får jag mitt hår fixat. De våfflade hela botten typ, ska jag vara ärlig så har jag inte orkat duscha håret ännu! HAHA, för volymen sitter kvar än och mitt hår blir i princip aldrig flottigt! Lovely.

Tre styck flickor ready for fight.

Angelikatten.

Bella får sitt hår fixat av samma tjejer som fixade mitt.


Josef som är Isabells pv var också med,, schtiligT par. Isabell gick med sina egendesignade kläder eftersom vero Moda ballade ur! Var för hennes UF jag gick för på förra visningen om någon minns, kärar alltid ner mig i hennes plagg!

Jag har aldrig sett min röv så ful som i de där jeansen, HAHA tragik i mitt sinne. Tur man inte ser nå på denna  bild, hihi! Gick för DIVA. Jeansjackan var nice.


Mer bilder finns här.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards