ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 19 december 2009

DAGENS PROBLEM: PIERCING + MUSIK

Av angelica - 19 december 2009 18:58



Jag har ett bra tag varit sugen att pierca tragus. Ni ser på bilden. Hur som helst stötte jag på ett problem idag när jag läste en blogg: MUSIKEN. Hur ska man kunna lyssna på musik med typ in ear utan att det typ skaver eller gör ont?


Någon som har erfarenhet ?

 
 
pinkozzy

pinkozzy

19 december 2009 19:08

Jag har många gånger tänkt att taturera mig, men alllllldrig att jag skille pierca mig. Det är inte smärtan. Den är momentan, utan det att jag nog snart skulle tröttna och framför allt att det innebär infektions.- och bakterierisker.
Så skit i det, om du frågar mig.

http://pinkozzy.bloggagratis.se

 
Odile

Odile

19 december 2009 19:39

Det går, men kanske inte precis när du har tagit hålet.
När det har läkt till så känner du inte av den och kan lyssna på musik.
Så du behöver inte vara orolig, det kommer att gå bra :)
GOD JUL :D

http://etthundraettmasten.blogg.se

 
Sandra

Sandra

19 december 2009 22:25

Det går utmärkt om man har en "platt" baksida, en labret-piercing. De som har hål i läppen brukar ha en sån :P Jag har dock tappat min piercing så får gå runt med ett vanligt smycke istället, och det är inte bekvämt om man lyssnar på musik. Men med rätt piercing så fungerar det bra ;)

http://jigglyxoxo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards