ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2009

Av angelica - 19 augusti 2009 16:37

ALLTSÅ FAN JÄVLA KUKSUGSLIV, ALLA MINA BILDER ÄR BORTA!!

alla bilder, alla låtar , ALLTING sen flera år tillbaka!!! De har gjort om hårddisken som alla mina saker var på. VAFAN ÄR DET HÄR FÖR JÄVLA HELVETESHUS. Alla jävla minnen är som bortblåsta, JÄVLA GRISFITTOR!!!!!!!!
Av angelica - 19 augusti 2009 15:59

Jag är det jag länge beundrat, utbildad djurvårdare och jag älskar att jobba som djurskötare på Grans. Jag är det jag sett upp till så länge.


Att min kusin ska till London i September och plugga engelska samt söka jobb där får det att klia i kroppen. Jag vill ut. Älskade känslan av att volontärjobba utomlands i höstas. Jag vill ut. Hitta ett jobb som omfattar djur. Jag vill ut.


Detta vill jag hinna jobba på under kortare tid:

  • Strutsfarm
  • Biodling
  • Vingård




Sen vill jag tjäna pengar i Norge också, Fisk?

Av angelica - 19 augusti 2009 01:19

DYRKA MIG!

De här två teckningarna prydde ett elevhems väggar i 1an efter att jag varit i farten. Sen blev en inneboende (SötFanny) sur och tog ner de skamligt nog!


Jaa, jag vet att de är speciella <3

Av angelica - 18 augusti 2009 23:54

Har hitills läst att rötskadad svensk ved har använts till norska vaniljkakor.


Ett skogsföretag håller på att slicka min röv! (De skickar pocketogram osv)


- Får jag bjuda på lite vaniljkakor av RÖTVED måntro?


- Sjääälvklart, jag är norsk och dum, älskar rötved i kakor <3

Av angelica - 18 augusti 2009 23:26

 -JAG HÄLSAR BARA PÅ DE JAG MÖTER SOM HAR HUND. Inte på de utan.


En person stiger i mina ögon när jag ser en hund vid dennes sida.


Frågan är om det är rätt?


Personen kan ju lika gärna misshandla och missköta hunden, det vet ju inte jag?


Har typ slutat med det dock sen Kristofer påpekade det, eftersom det känns så jävla stört och...rövslickande?

Av angelica - 18 augusti 2009 22:27

Det känns som att jag hållit andan i två fucking månader, att jag gjort en och samma situps i två månader och att jag ÄNTLIGEN  FÅR ANDAS OCH VILA!


Har inte varit hemma i byn sen i juni, utan har jobbat i stort sett hela sommaren på grans, men att vara hemma är skönt på sitt eget vis, även när det gäller ett fucking amish hell.


Imorgon bär det åter av till pite för fortsatt jobb på grans, än behöver jag inte sätta min fot på arbetsförnedringen!


MEN VEM FAN BRYR SIG? Nej, precis. Skulle fan inte tro det.

Av angelica - 11 augusti 2009 14:56

SÅHÄR har jag bott heeela sommaren, har en hel extrasäng som fungerar som en garderob och jag bor i en resväska i stort sett.


MEN SNART har jag jobbat klart och då blire internet som FAN och därmed blire full rulle på bloggen DÅ.



SOME PICS FRÅN SOMMARN



Stadsfesten med kusinen


LK med Kristofer

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards