ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

FUNDERINGAR ANGÅENDE STUDENTSKOR

Av angelica - 5 maj 2009 23:11

Jag vet inte vad jag ska ha för skor på studenten! Mer än att de ska vara svarta. Klack eller inte klack, -det är frågan.


Med tanke på att jag redan är längre än alla medellånga tjejer (179½)
så vill jag inte bli mer längre än nu.

Då kommer vi till det faktum att många faktiskt antagligen kommer att ha klack och då skulle det ju inte se lika fel ut om jag också har det?


Så nu undrar jag; ska ni ha klack eller inte klack då? (Ni från klassen som läser det här -svara gryyymt gärna.)




"Hej, du där nere! Är det kul att se upp till mig?" ;)


 

 
 
Sandra

Sandra

5 maj 2009 23:36

Jag ska ha klack :) 12 cm dock , men jag är ju bara 165 nu så, haha. Men tycker att du kan köra med en liten klack iallafall ;)

http://jiggly.blogg.se

 
Anna

Anna

5 maj 2009 23:55

Jag resonerar såhär: Egentligen är klackar korkat, för då kommer mina fötter dö pga hoppande i studentflak, dansande X antal timmar och runtspringande i Skellefteå hela natten. Men kommer förmodligen ändå ha, för det är ju shnökt och jag är halv-shortie.

Men klacka, det är ju bara koolish att vara lång :D

http://annad.devote.se

 
Ingen bild

angie

6 maj 2009 06:28

Klack, det är snyggt till klänning.

Tycker att du ska använda klack om du känner för det och inte bry dig om att du blir längre. Det är snyggt att vara lång. Har tjejer i klassen som är lika lång som dig, kanske till och med längre, som troligtvis kommer att använda klack. Låt inte din längd hindra dig ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards