ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 20 april 2009

MIN NAVEL FUCKAR SIG

Av angelica - 20 april 2009 21:13

Har ju piercing i naveln sen 2 år tillbaka. Dock har det alltid småstrulat, den har aldrig riktigt läkt.


Jag kan inte ha som på bilden, alla delar som hänger, det blir så mycket friktion att det börjar bli sårigt då.

Är jag tjurig så har jag fuskat ibland och haft det kanske 3 dagar för att sen ta ut det, antar att jag var tjurig en gång för mycket och för länge sist helt enkelt.


Det tar minst 3 år att läka om jag tar hål i öronen, som bara ska ta några veckor normalt sett.

Med då tanke på att navelpiercing vad jag fattat brukar ta minst ½år lr nånting liknande så blir nog antalet år skyhöga för att det ska läka på mig, antar jag.


Så nu står jag här två år senare efter piercingtillfället med ett hål som börja småblöda varje dag. Ser ut som att det putar ut en köttbit lr nå, som blöder alltså. Det är så äckligt!


Jag rengör numera varje dag med detta medel, men ändå fittar det sig, ibland tar jag bara vanligt vatten och sköljer eftersom jag har hört att medlet kan torka ut?


Tänkte prova fixa koksaltlösning, någon som vet om det fungerar bra?

 

ALDRIG att jag tänker ta ut den. Fuck heller.

 
 
Ingen bild

e-ma

21 april 2009 18:15

Det kan ju vara att du har brist på någon vitamin som gör att dina sår läker sakta. Bara ett tips så du kan ju kika vad det är och isåfall köpa kosttillskott. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards