ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

STUDENT-HYPEN

Av angelica - 23 mars 2009 23:33

Liksom många andra tar jag studenten om någon fjuttig månad och även fast jag sällan bloggar om kläder eller följer modebloggar så betyder ju inte det att jag klär mig i sopsäckar eller tidningspapper.


Fick psykbryt för någon stund sen då jag märkte att en potentiell studentklänning hade utgått ur sortimentet. Dock är jag inte förvånad för sånt här är bara för typiskt.

 

Efterlyser just nu eventuella hemsidor som har just fräsiga klänningar. Eftersom det känns som att jag redan har kollat på allt.


Allt är välkommet forfan, skriv bara hemsidan i en kommentar!


EDIT: Någon som vet frakten på asos? Fattar inte ett skvatt, ty jag är seg.

 
 
Amanda

Amanda

24 mars 2009 00:30

Asos.com är en bra sida med snygga kläningar till studenten & nelly.com.
Hoppas du hittar din klänning för den speciella dagen som kommer vara då. Jag har äntligen hittat min. men får hoppas att den inte försvinner innan jag hinner beställa den..

http://leijoon.blogg.se

 
Minna

Minna

24 mars 2009 11:30

har för mig att frakten på asos är beroende på hur mkt det väger? eller så är det den sidan som är svindyr, typ 250 kr?

(kolla in blondinbella/kenzas bloggar, de handlar ju på massa såna ställen?)

http://minna.synvinklar.se/blogg

 
Ingen bild

Kristofer

24 mars 2009 14:06

priset är det som redovisas på sidan, frakt tillkommer och priset för den ser du när du "checkar ut" med varan och valt landet du ska skeppa produkten till, i detta fallet Sverige. Därmed kommer en "tull"-kostnad tillkomma, denna kan ligga på 100-200 kr utöver "fraktkostnaden" som kommer redovisas på sidan.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards