ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

HÅRROR PÅRROR sexualkunskap tjofräs INSIDER-tips

Av angelica - 26 januari 2009 22:19

Får ständigt höra av folk att de tror jag har någon form av löshår (extensions, clips lr vad fan nu allt heter, har inte ens koll på alla de där formerna) och även att det aldrig är kluvet eller slitet.

Allt är mitt eget och inget 'tilläggs-hår'. För tillfället är det typ 15 cm lr någe sånt nedanför BH-bandet och precis innan svanken, däremot ser det ju kortare ut med kläderna, typ hoods osv.


Kilar till frisören mest oftast med två månaders mellanrum och det gör jag bara för att det ska bli enklare att fluffa upp, för håret växer som nå jävla anabol-drogat gräs och uppklippningens effekt försvinner därmed POFF.


Jag borstar väldigt sällan håret, egentligen mest för att jag är lat, det är helt enkelt inget jag tycker om eller har kul av. Iof så blir det ju borstat när jag fönar det, men jag brukar bara föna övre delen av håret, det mest uppklippta på vardagarna och hela håret till fest.

Får jag för mig att borsta de längre längderna under veckorna så använder jag en glestandad kam med stora och breda tänder.


Färga håret har jag aldrig gjort. Däremot tonar jag det ungefär lika ofta som jag klipper håret. Jag tycker det känns läskigt med färg, fast ändå sitter den här toningen så jävla hårt och är så gode mättad på pigment att jag tvivlar på att det ens skulle bli någon skillnad.

Kommer inte ihåg vad toningen heter men det är den där irriterande reklamen med bruttan som säger glossy glossy som att hon är importerad från utlandet.


Jag torkar alltid håret med fön efter dusch. Av den anledningen att jag vill ha fluff från hårbotten och att luggen hänger in i ögonen annars, mest av det praktiska skälet. Egentligen sliter det ju men det är inget jag hitills märkt av.


Hårprodukter är mysigt.

Använder Osis Dust it och även tunt med Oriflames hårspray för att det inte ska flyga runt. Som Schampoo blir det från LUSH, antingen Hippy Happy eller Snow Fairy (Båda luktar läskigt gott) Nu har vi precis köpt L'anza från frisörsalong

BALSAM I MASSOR, vadsomhelst bara det är MYCKET och MYCKET igen.


TJOFRÄS DET VAR ALLT och tacka vet jag att det finns toaletter att pissa i.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards