ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

Jag skräms av de såkallade "anorektikerbloggarna"

Av angelica - 27 mars 2008 18:36

Jag skräms av "anorektikerbloggare"


"Omogna" jag blir irriterad, arg och äcklad men framförallt förvånad över att folk alltså UPPMANAR en tjej att förlora mer av sig själv, att försvinna i en sjukdom som äter upp henne, att ge upp sitt liv.

Vad gör jag ? - Jo jag ordbajsar fram min frustration i ett fjantigt inlägg.

Mkt ironi som ni kanske ser, mest för att jag var så irriterad.


"HÄR KOMMER JAG; 179 LÅNG OCH VÄGER HELA 63 KG


För några år sen trodde skolsköterskorna att jag hade anorexia eftersom jag var så smal, men det var naturligt.


Ha barnen i Afrika som förebild vettja !


NAAAAT -.-'


Dö och låt bloggen försvinna, bortglömd.


Slöar du mkt eftersom du sitter på rumpan vid datorn och skriver blogg, då kan det inte vara så farligt.


___Man kan vara vem som helst bakom en skärm___"


Klart de andra "uppmanarna" tar åt sig och får hets, vilket resulterar i ett gensvar; " det du skrev till anna, var så fucking omoget att jag börja garva, om någon borde dö, så kan det lika gjärna vara du!

Det är ett fritt land, så det är ingen ide att hacka på andra, du skriver om en massa sjuka grjer , skriver folk te dej att du ska "dö" eller..omg dramaqueen..ore what

GROW UP!

av Nicole"

och

"VÄX upp DIN OMOGNA UNGJÄVEL,

vad fan vettu du om henne

för det första..

säjer att hon ska "dö"


DÖ SJÄLV DIN FUCKING FITT JÄVEL.."


Mitt svar blir detta

-Ärligt talat; jag kan inte förstå hur ni uppmuntrar någon att bryta ner sig själv? Vill ni att hon ska tyna bort och dö på riktigt ?
-Ni borde ge er tid att betänka den saken...


Du klagar på att jag bad henne dö; men ni andra då; uppmuntrar hennes sjukdom, uppmuntrar hennes viktnedgång, uppmuntrar hennes framtida möjliga död.


Jag själv önskar mina vänner väl- Till skillnad från er tydligen.

Så jag anser inte mig vara sämre än er.

Trots att jag är en "omogen dramaqueen"

 
 
e-ma

e-ma

27 mars 2008 20:53

håller med dig helt och hållet! :)

http://emaema.blogg.se

 
f

f

27 mars 2008 21:27

anorektiker tänker inte klart,det är trots allt en psykisk sjukdom.De som uppmuntrar varandra har hjärnproblem allihopa.Sen så går inte en normal människa ner i vikt när man inte är vuxen. Du har helt rätt i att det är dom som uppmuntrar varandra att dö,men det tänker inte de på,man blir förblindad. Ett bra,nödvändigt och förklarande inlägg trots allt;p

http://prism.bloggspace.se

 
Nicole

Nicole

28 mars 2008 10:18

hahahahaha, du tar det här till en helt ny nivå och vägrar släppa det, bevisar att du bara vill ha uppmärksamhet...., sluta lek hjälte" lev ditt liv

http://sweetthin.bloggagratis.se

 
angelica

angelica

30 mars 2008 00:42

Det är så logiskt, alla fattar utom du.

http://angelicato.bloggagratis.se

 
Ingen bild

a.h

30 mars 2008 03:30

Jag läste just ur denna stackars flickas blogg och jag kan inte annat än tycka synd om henne och hennes följeslagare för att de är så blinda. Man önskar att de kunde vakna upp från sin fantasivärld av lögner och idiotiska påhitt, det är inte vackert att bara vara skin och ben...

 
Ingen bild

Petra

31 mars 2008 18:21

Fattar de inte att de dör utan mat?
Hur j-vla puckade som helst.

 
Ingen bild

matilda

3 april 2008 16:46

Har själv varit anorektiker, men är på bättrningsvägen. Har fortfarande en del tankar kvar- vilket jag säkert alltid kommer ha! Men iaf så läste jag jämnt dessa bloggar när jag var sjuk.. Jag såg det inte då, att det var psykat, jag såg bara insperationen och medkänslan. Jag håller med dig om det du säger, till en viss del. Men jag tycker inte du ska snacka om sådant du inte vet något om, för det gör du uppenbarligen inte. Man inser det inte själv att det är fel! Det är ju som någon annan skrev en psykisk sjukdom, hjärnan fungerar inte som den ska.
jaja, det är lätt att vara anklagande när man inte är insatt i ämnet.
puss

 
angelica

angelica

3 april 2008 22:30

Jag vet att de inte inser det själva, men om ingen över huvudtaget säger till så är ju chansen mindre att de förstår ;/ eller ?

http://angelicato.bloggagratis.se

 
pam

pam

15 maj 2008 21:07

Jag skräms av de såkallade "anorektikerbloggarna"

Som sagt. Tror att du sysslar med precis lika mycket "personangrepp" eller vad du nu vill kalla det som mig.
Lev du ditt liv.

Det går inte för en icke-ana att fatta denna tankeverksamheten. Va kanske glad, men lek ingen jävla hjälte som sagt.
Godnatt och hejdå.

http://pam.bloggagratis.se

 
angelica

angelica

15 maj 2008 21:23

du är blind

http://angelicato.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards