ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 16 december 2007

Vad är det som händer, har det varit fest?

Av angelica - 16 december 2007 20:33

Men alltså fyfan vad det spårade ur där ett tag, shitpomper


Höll ingen i den trevliga pojkvaskern Ville så slutade det med att han i samma sekund som man släppte så DO-DONK brutalt in i väggar och dylikt.

Spya på hans tröjan och långkallingarna, byxorna for av, spydde i en av sängarna, föll ner på golvet, spydde igen och låg i sin egen spya tills någon kunde få upp den fulla människan. vatten över hela golvet, draperiet till badkaret for ner, ett folk låg i soffan och spydde, DO-DONK överallt i stort sett.

Fast det var ju ändå trevligt som, bortsett från det där 'toppkaoset' .


Grannarna ringde och klagade en gång, hujjah.


"Är det någon som vill ha vatten, någon?"

Hahah har aldrig frågat det så många gånger ens under en dag någonsin.


Björnen satt och höll i Ville 2h på den satans toan, helt galet.


Jag och Krille var i våra sinnens fulla bruk, gode bra må jag säga.


Reunion med en gammal barndomsvän, Filip dessutom, han kände inte alls igen mig och sa att jag inte ser ut som den angelica han kommer ihåg, det var ju som sagt typ rätt så många år sedan. Blev typ helt paff när jag sa vem jag var, mwhahah! Trevligt, trevligt iaf.


"Krille jag älskar dig, men inte i hålet!" Ville


Niklas.a (för er som inte vet vem det är så har vi gått i samma klass från lågstadiet ända tills vi gick ut 9an) var ju också med på festen, haha fast han var iaf inte en av de som man var tvungen ta hand om. Han låg väl och garvade på golvet nån gång. mwhah.


Krille är genomsöt<3


Sen innan vi gick och lade oss på morgonen så fixade vi makaroner, jag krille och birrebjörn, kan säga att jag aldrig längtat så mycket efter makaroner i hela mitt liv, det var ju fullt upp hela kvällen så inte hade det blivit å tänka på matdelen mitt i allt.


Totalt jävla slut på morgonen när vi vaknade, vi somnade vid 06 på morgonen, var helt härligt när allt hade lagt sig och jag och krille kunde slappna av och inte tänka på städning lr folk som slog i huvudena.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards