ANGELICATO

Alla inlägg under november 2007

Av angelica - 5 november 2007 09:59


MUMS, jag vill ha den här formen!Mwhahah!

Av angelica - 5 november 2007 09:16

TR TR TR TARE LUGNT

KASS


Det låter som att någon lekt som fan med låten, TR TR TR TARE LUGNT är helt off track, låten i sig är inte bra och det gör bara låten mer patetisk. haha dock fastnar det i mitt huvud och jag går runt och säger OM DU KOMMER NER PÅ KLUBBEN MED EN FET JÄVLA BRUD TR TR TR TARE LUGNT för mig själv i mitt huvud.

Läste hos en annan bloggare "Debutsingeln Ta Det Lugnt är okej i helhet men förstår Herr Ring varför han väljer den här låten som singel.
" Okej, är väl att ta i?


Av angelica - 5 november 2007 09:00

Jag och Kristofer såg Shottas. Hur en film kan göras så fruktansvärt meningslös är ofattbart, ty denna film var den sämsta filmen jag sett på mycket, mycket, mycket länge.

Rekommenderas endast till de vill se en film med den blekaste handlingen, patetiskt skjutande och tal med jamaicansk brytning.

Av angelica - 5 november 2007 08:20

Lovet som gått var helt underbart! Jag var med kristofer varenda dag, 24/7, helt otroligt, antingen var vi hos mig eller så var vi hos honom och igårnatt när jag gick och la mig tänkte jag på hur bortskämd jag varit med värme, jag har snyltat värme från honom, att ligga själv med endast täcke som värmekälla var inte mysigt alls ! Jag saknar honom så  enormt och funderar på att kidnappa honom och mysa och gosa. Jag vaknade en natt, han kröp ihop bakom ryggen i nacken på mig, höll om mig och sa älskling , på morgonen fick jag veta att han hade haft en mardröm om oss två, värsta lättnaden när han hade vaknat, stackarn!


Ge mig helg och Kristofer !

Av angelica - 5 november 2007 08:17

Välj månaden du är född i:

1. Jag äter upp

2. Jag slår ihjäl

3. Jag älskar

4. Jag skjuter

5. Jag kramar

6. Jag knarkar med

7. Jag tänder på

8. Jag dansar naken med

9. Jag sjunger med


10. Jag fiser på

11. Jag förförs av

12. Jag har sex med


Välj datumet du är född på:

01. Din mamma

02. En hund

03. En neger

04. Michael Jackson

05. En bög

06. En hamburgare

07. Pippi Långstrump

08. En prostituerad

09. Karlsson på taket

10. En aidssmittad pundare

11. En pundare

12. Jultomten

13. En hivsmittad raggare

14. En hora

15. En banan

16. En hund

17. Britney Spears

18. En fet hagga

19. En fet man

20. En alkis

21. En hemlös man

22. Min man

23. Min mamma

24. En muffin

25. Min pappa

26. En häst

27. En fotboll

28. En häxa

29. Min farmor

30. Din pappa

31. Ett får


Välj färgen på tröjan/plagget du har på dig:

White: För att jag gillar det

Black: För att jag är så jävla snygg

Pink: För att det är tufft

Red: För att jag är skitful

Blue: För att jag är en transvestit

Purple: För att jag är homosexuell

Gray: För att jag är en pundare

Other: För att jag är lik Göran Persson

Green: För att jag är bra i sängen

Orange: För att jag brukar röka på

Turqoise: För att min mamma sa det

Brown: För att jag var tvungen

Shirtless: För att jag är kåt

Av angelica - 5 november 2007 08:14

NU HAR DE GJORT DET IGEN, fixat om till det sämre!

Nu kan man inte ens gå in på besöksstatistik och inte heller se det totala, må det vara tillfälligt annars ska jag cutta sönder er.

Av angelica - 5 november 2007 08:11

Jag är BUTTER.

Jag kollade aldrig schemat på internet igårkväll, så jag har mig själv att skylla att jag måste vänta 2h tills jag börjar första lektionen, tur dock att datasalen är ledig hitills, annars ska jag gå till soffan utanför kuratorn och SOVA!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards