ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2007

Liv, frihet och strävan efter lycka

Av angelica - 28 oktober 2007 10:13

"Ärligheten är allt, kan man bara fejka det så är resten enkelt"


mwhahah tjejkväll igår tills nu idag ju, riktigt nice!

Dock började jag må illa osv mot slutet av kvällen. och diverse saker fyllde mina tankar.

Emma hade med sig koffeintabletter 100mg st och hon matade mig med det, tog alldeles för många, dessutom drack jag två cola och två powerking,huhuh illamående sen ftw osv.

Somnade typ 0545, vaknade efter två timmar och var pigg, ville upp, hade tråkigt, somnade om, vaknade nästa gång av en mardröm, där djur tog självmord och jag skulle lösa gåtan, om jag inte gjorde det skulle jag också möta mitt öde, vaknade hastigt och var pigg igen, var ungefär 30 min innan de andra skulle upp, ont i huvet, mådde illa fortfarande, helt kasst alltså. satans koffein, haha ändå värt det, vi såg ju fyra filmer.

Numret till de där grabbsen ligger här på en pappersbit, en näsduk haahha så fult alltså.

NU har vi fått syn på att det är vintertider nu, alltså är klockan en timme mindre än vi trodde, så vi får umgås en timme extra lr hur man nu säger. haha. Emma fick fan inga biverkningar av koffeinet, klen jag är, en vekling?!

Sömnlöshet, illamående, huvudvärk, synflimmer, extra hjärtslag är några av de biverkningar man kan få, har fått alla fan, i 9an vare helt cp, hahahahaha, andnöd och hjärtdamp under spanskan och hela korridoren snurrade som i en tunnel. Men man blir så hyper ju, svinskoj, hahahah, och pigg förfan!


Remember everything

Forget nothing


Jenny är linjeskadad, naturarN, vi såg på en film, och då var det någon som pratade om installeringstidern 3 minuter och 14 sekunder för spionprogram, jenny ba; 3.14= Pi ! sen vare HCL- saltsyra, haha.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards