ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 7 juli 2007

Jag måste erkänna att

Av angelica - 7 juli 2007 02:00

REGLER:

Varje person börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.

Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.


Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.



Mina underliga/egendomliga saker:

  • För att få vara ifrded när jag verkligen vill vara för mig själv men folk ändå vill sociala sig med mig så brukar jag vara så otrevlig och kort i mina svar som det går utan att vara elak för att de ska dra sig undan.

  • Jag har komplex över min bleka hud, min dåliga hy, att min näsa inte är rak samt att jag är enormt trögfattad och andra saker som är ovärt att berätta.


  • Jag är socialt feg och blir nervös bara av att jag ska betala när jag stiger på bussen. (Markus var likadan, tur jag inte är ensam om det i världen).
  • Jag trivs för mig själv och tycker egentligen inte om någonting förutom att äta, se på tv, sova och sitta framför datorn. Känn er dissade.

  • Jag vill helst bara sova igenom mitt liv, det är mycket härligare än att vara vaken och det är jobbigt att måsta vara social.

  • Jag har ingen som helst kontroll över min kropp, jag slår i höfterna när jag ska gå runt ett hörn eller huvudet så jag har nästan alltid blåmärken på höftbenen nuförtiden.

Jag utmanar: Emma, Milan, Minna, Izabella, Fanny och Elin !


Jag är en hemsk människa! ;O

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards