ANGELICATO

Alla inlägg under mars 2007

Av angelica - 6 mars 2007 23:56

Tycker att den är sorglig :'/En liten flicka springer runt sin mamma och säger"mamma gissa vad"Mamman blir lätt irriterad och säger"nej, jag orkar inte gissa, gå och lek på ditt rum"Det blir tyst en stund och flickan säger"Okej"Går in på sitt rum. En timme senare kommer hon ut och säger"Mamma gissa vad"Mamman blir mer irriterad och säger"Nej jag vill inte gissa, gå ut och lek!"Dom blir tysta en stund så säger flickan"Visst" med besviken röst och går ut och leker mitt ute på gatan.Hon hoppar hopprep medans hennes ljusa hår leker med vinden.Hon hör inte bilen som kommer i full fart.Hon blir överkörd med ett brak.Mamman kommer ut i tårar och ser sin lilla flicka full av tårar och blod som sprutar.Hon ser på sin mamma och säger med blod från munnen och gråt i sin själ"Mamma gissa vad"Mamman ser på henne med tårar i ögonen och säger"Nej jag kan inte gissa vad det är"Flickan tar ett sista andetag och säger"Jag älskar dig mamma!"

Av angelica - 6 mars 2007 01:27

Allt var mycket roligare när man var liten.I just keep ask myself whyJag sitter härdrickerO'boyNär jag var mindre var O'boy bland det bästa jag visste.Det är knappt gott längre, tyvärr. Det känns sorgligt..Det gäller även för Teknikens Hus. Vilka roliga minnen som finns därifrån, riktigt roliga minnen..But in the truest parts of our hearts everybody's afraidEn gång när jag var liten frågade jag min mamma varför hon inte såg på Bolibompa. Då sade hon att jag inte heller kommer att se på det när jag blivit äldre. Jag kommer ihåg hur förbannad jag blev.Jag kommer också ihåg att jag bestämde mig för att aldrig sluta se på det. Kan ju inte säga att jag hållt det löftet.Ibland händer det att jag på helgerna lägger mig ner i sängen, slår på tv:n och finner att det är Disneydags som visas. Jag tittar. Det känns bra. En nöjd känsla sprider sig i kroppen. Känner mig trygg.Allt var så lätt när man var liten,Varken hjärta eller själ var sliten,Glädje och skratt var då eliten

Av angelica - 5 mars 2007 00:51

Äntligen SportlovDet känns som att jag kommer tillbringa mitt efterlängtade lov tillsammans med datorn. Det får inte bli så, nej fy!De flesta har redan haft lov, fast endel viktiga personer i mitt liv har samtidigt som jag, så det är ju bra. Jag ska umgås med dem som är villiga ;)Är med Angelina.Larsson, vi har gjort kokostoppar, kladdkaka och pizza, MMM!KontrolleradAvDig

Joo

Av angelica - 3 mars 2007 01:51

MwhahahIdag när jag och ange.la var på en bokhandel så såg vi det här stora fåret på bilden,så jag skulle ta kort på henne och fåret och vi var ganska flamsiga så en tjej började garva, sen erbjöd hon sig att ta kort på oss tsm åt oss :D Schysst!Buhu, jag vet inte hur jag ska göra.Saknar Fanny, henne kan man prata med,Tack för att du finns!Det är många jag saknarKakpost

Av angelica - 3 mars 2007 01:26

Jag vet inte riktigt vad som häntInte heller vad som händerInte heller vad som kommer skeI won't trust anyoneCuz I can't trust anyoneanymoreOmringad av dödenUt ur lemmarnaSjälen flög

Av angelica - 1 mars 2007 18:40

X och Z sitter i datasalen och gör vad killar gör, vad X+Z gör får du fundera på. Vill du veta mer så får du kontakta X per kärleksbrev. just nu lyssnar X på skitmusik och blir avtänd, så X måste nog gå hem snart för att bli lite pilskare på Z. just nu så blev X ändå extremt kåt på Z huvudhår så X tror att X kan stanna kvar här ett tag till.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards