ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 28 januari 2007

Du övergav mig

Av angelica - 28 januari 2007 03:03

"' angelicaa//Gika <2.5 // säger:
ska jag dö så ska jag dö i sängen, när jag sover, helt härligt^^,"


Söndagar är alltid förstörda, för dagen efter är helgen slut. Man bara väntar, en stress för att dagen snart ska ta slut.

Måndagar är inte lika jobbiga, för då har man vilat upp sig över helgen. Man får träffa kompisarna i klassen igen och skratta och berätta om helgen.

Tisdagar är lite jobbigare, men man känner att gårdagen klarades av fort och shit det är redan tisdag

Onsdagar är den värsta dagen av de alla. Mitt i veckan. Orken har nått under miniminivån. Det är långt till lyckofredagen. Fy för denna dag.

Torsdagar är förväntansfulla. Planerarna för fredagen mals och längtas till. Det är dagen före fredag, roligt!

Fredag är den underbaraste dagen. Skolveckan är slut! Helgen är kommen och hela helgen är kvar! Lycka!

Lördag är härlig. Latdagen. Sover lääänge och bara latar, träffar kompisar och har kul eller slöar framför tv:n. Lite stress över att helgen redan går på för fullt.


Somnade kl 06 på morgonen igår.
Hur är det med "Morgonstund har guld i mun", Kan det stämma? Antingen går jag och sover då för att det är så kasst hela morgnarna och hellre sover över den. Eller så sover jag då för att den där 'guldstunden' precis tog slut då? Sova är det härligaste som finns. Försöker den där 'stunden' få mig att tro att jag tycker om den för att jag får sova då? Någon som vet?! :P

Sova är underbart, att råka vakna för tidigt på morgonen är så härligt, känslan när "Jaa, jag får sova mer" bubblar upp är obeskrivlig <2.5

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards