ANGELICATO

Inlägg publicerade under kategorin ♪ Musik&videos♫

Av angelica - 23 augusti 2010 17:49


Kusin och jag är JETHENÖJDA över att Familjen var på musikens makt. Tog oss längst fram och snodde en kram, nice. Båda dagarna blev det att dra dit. Oskar Linnros har bara en låt jag gillar; Ack Sundbyberg. Pics kommer.


Av angelica - 15 augusti 2010 20:58

Bara för att den är så jävla schnizeee. Från filmen Farsan.

Av angelica - 14 augusti 2010 11:15



Det kommer bli hypernice! Två Familjen-nördar från samma släkt som ska hyperdampa. Har planerat att dra hit kusinen i veckan nu när hon för en gångs skull befinner sig  i Svennelandet och inte på vift i stora fucking världen. Någonting blir alltid galet wierd/snett/awzm när vi busar så ingen vet vad som väntar och vi väntar med zpenninG !

   

Någon som också ska gå ?

Av angelica - 14 augusti 2010 00:05


Äckligt jävla bra spotifylista ! Tryck -här-

Av angelica - 9 augusti 2010 23:19


♫ Demarco - Standing Soldier


♫ Locnville - Sun In My Pocket


♫ Je m'amuse - Caravan Palace



Av angelica - 28 juli 2010 23:18

Familjens nya platta "Mänskligheten" har en riktigt skööön och dunderbra fisrackare. Skön på samma vis som Det Snurrar I Min Skalle och Huvudet I Sanden, om ni vet vilka de är.


Familjen - Det Var Jag


Av angelica - 22 juli 2010 17:50

 


Hittade nyss ett nytt album med T.I

Förra Paper Trail älskar jag, men det här var bara..konstigt?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards